English

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان:

فولاد مبارکه در سال‌های اخیر خدمات گسترده‌ای به جامعه ارائه کرده است

جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان اصفهان با موضوع بررسی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در محل شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

فولاد مبارکه در سال‌های اخیر خدمات گسترده‌ای به جامعه ارائه کرده است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، در این جلسه که مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، معاون مدیرکل و معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری‌های بیست‌وهشت‌گانه استان و جمعی از کارشناسان این حوزه حضور داشتند، مسعود مهدویان‌فر مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی اجتماعی استان اصفهان گفت: یکی از برنامه‌هایی که در دولت جدید پیگیر آن هستیم، موضوع انسجام بیشتر و همگرایی فزاینده در مسائل اجتماعی استان است که طی سلسله‌نشست‌های فصلی در استان با عنوان بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی استان اصفهان در شهرستان‌های مختلف به‌صورت فصلی میزبان اعضای کارگروه هستیم.

وی در همین زمینه ادامه داد: امروز در این جلسه با حضور ارکان این کارگروه فرهنگی، اجتماعی و کارشناسان فرمانداری‌های بیست‌وهشت‌گانه استان، تجربیات سال ۱۴۰۱ به اشتراک گذاشته شد و در خصوص برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی استان در سال ۱۴۰۲ در قالب راهبردهای کلانی که از سوی مسئولان ارشد کشور مشخص شده است، تبادل‌نظر و گفت‌وگو شد.

مهدویان‌فر در خصوص دلایل برگزاری این جلسه در فولاد مبارکه اعلام کرد: ازآنجاکه این شرکت مولود انقلاب اسلامی است و در بسیاری از زمینه‌ها برای کشور منشأ اثر است، با برگزاری این جلسه فرصتی دست داد تا همکاران ضمن بازدید از خطوط تولید این شرکت با روند فعالیت و موفقیت‌های آن آشنا شوند. به‌هرحال مایه افتخار است که در کشورمان چنین ظرفیتی وجود دارد.

مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی اجتماعی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این بازدید مشاهده کردیم که فولاد مبارکه در تمامی زمینه‌ها ازجمله تولید انواع ورق‌های فولادی، محیط‌زیست، بهینه‌سازی مصارف انرژی و آب و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی اقدامات خوبی انجام داده است؛ ازاین‌رو از مدیریت شرکت تشکر و قدردانی می‌نماییم.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که پیشِ روی کارخانه‌های صنعتی بزرگ و بنگاه‌های اقتصادی قرار دارد، موضوع مسئولیت اجتماعی است که خوشبختانه در این زمینه نیز فولاد مبارکه در سال‌های اخیر خدمات گسترده‌ای به جامعه کرده است؛ اقداماتی که برای جامعه امیدبخش است.

مهدویان‌فر تصریح کرد: در این بازدید طی گفت‌وگو با مسئولان فولاد مبارکه، شرایطی فراهم شد که بتوانیم تعامل بیشتری با این شرکت برقرار سازیم تا برای استفاده از ظرفیت‌های طرفین برای خدمت به جامعه، بهتر برنامه‌ریزی کنیم. این همگرایی می‌تواند اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را افزایش و ارتقا دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی