English

مدیر تحقیق و توسعه فولاد مبارکه:

دانشگاه‌ها در اکوسیستم‌های نوآوری نقش محوری ایفا می کنند

مدیر تحقیق و توسعه فولاد مبارکه گفت: یکی از مهم‌ترین اجزای اکوسیستم، دانشگاه‌ها هستند که نقش محوری در اکوسیستم‌های نوآوری ایفا می‌کنند؛ بنابراین فولاد مبارکه برنامه‌ریزی کرده تا تعدادی از دانشگاه‌های بزرگ استان اصفهان و کشور را مجهز به مراکز نوآوری کند.

دانشگاه‌ها در اکوسیستم‌های نوآوری نقش محوری ایفا می کنند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، در فاصله کمتر از یک ماه، دو مرکز نوآوری توسط فولاد مبارکه در دانشگاه‌ صنعتی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد افتتاح شد. شهرام عباسی مدیر تحقیق و توسعه فولاد مبارکه،  عنوان کرد: فولاد مبارکه اقدام به بازنگری در استراتژی‌های خود در سطح گروه و شرکت‌های زیرمجموعه کرده و یکی از استراتژی‌های اصلی خود را توسعه نوآوری دانش‌بنیان و پیشرانی در سطح کشور قرار داده است.

وی افزود: به این واسطه فرصت‌ها و برنامه‌هایی در فولاد مبارکه طراحی‌شده که بر اساس آن‌ها؛ اکوسیستم نوآوری و فناوری فولاد مبارکه را ایجاد و توسعه دهیم.

عباسی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اجزای اکوسیستم نوآوری، دانشگاه‌ها هستند که نقش اصلی و پایه‌ای در این زمینه ایفا می‌کنند بنابراین؛ فولاد مبارکه برنامه‌ریزی کرده تا تعدادی از دانشگاه‌های بزرگ استان اصفهان و کشور را مجهز به مراکز نوآوری کند که اساتید و دانشگاه‌ها بتوانند در راستای کلان‌روندهای صنعتی، اقدامات پژوهشی خود را جهت‌دهی کنند.

مدیر تحقیق و توسعه فولاد مبارکه تصریح کرد: خوشبختانه دومین پارک علم و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد باهمت فولاد مبارکه تاسیس شد که اولین اقدام در این راستا افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان بود. با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قصد داریم برای حدود ۱۴ دانشگاه بزرگ کشور و استان اصفهان چنین زیرساختی را ایجاد کنیم که ورودی آن‌ها دانشجویان و دانشگاهیان و خروجی آن هسته‌های فناوری هستند که باعث پیشرفت صنعت کشور خواهند شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه