English

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در نشست هم‌اندیشی با شرکای کسب و کار عرصه تولید لوازم خانگی:

فعالان صنعت لوازم خانگی کشور از شرکای استراتژیک فولاد مبارکه هستند

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه گفت: فعالان صنعت لوازم خانگی کشور از شرکای استراتژیک فولاد مبارکه هستند و افزایش رضایتمندی مشتریان برای ما اهمیت زیادی دارد.

فعالان صنعت لوازم خانگی کشور از شرکای استراتژیک فولاد مبارکه هستند

به گزارش خبرگزاری موج، طهمورث جوانبخت معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه اصفهان امروز(۲۷ دی‌ماه) در نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار که با مشتریان فولاد مبارکه در عرصه تولید لوازم خانگی برگزار شد، اظهار کرد: دستورالعمل دولت طی ۲ سال اخیر سبب شده مشتریان ما، محصولات‌شان را از طریق بورس خریداری کنند اما تعامل، همکاری و رضایت مشتریان برای ما بسیار مهم است.

وی با بیان این که در این همایش مسئولان واحدهای تولید، پشتیبانی و کنترل کیفیت شرکت فولاد مبارکه حضور دارند تا از نقطه‌نظرات مشتریان لوازم خانگی مطلع شوند، افزود: صنعت لوازم خانگی پس از خودورسازی دومین صنعت مهم کشور است.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: جمعیت جوان ایرانی پس از تشکیل خانواده به لوازم خانگی نیاز دارند و توسعه و افزایش تولید لوازم خانگی و تأمین به موقع محصولات تولیدکنندگان برای فولاد مبارکه اهمیت زیادی دارد.

وی در پایان اذعان داشت: فعالان صنعت لوازم خانگی کشور از شرکای استراتژیک فولاد مبارکه هستند و افزایش رضایتمندی مشتریان برای این شرکت اهمیت زیادی داشته است؛ با وجود کمبود گاز و برق در آذرماه سال جاری، تولید محصولات گرم شرکت فولاد به ۴۰۰ هزار تن افزایش یافت.

جوانبخت تأکید کرد: افزایش محصولات فولادی مورد نیاز صنعت لوازم خانگی کشور همواره در دستور کار فولاد مبارکه بوده و این در حالی است که با افزایش تولید این محصول، قیمت لوازم خانگی نیز در بازار متعادل می‌شود؛ با توجه به نقطه‌نظرات مشتریان در این نشست، فروش اعتباری فولاد مبارکه از این پس به ۹۰ روز افزایش می‌یابد تا با افزایش مدت خریدهای اعتباری، مشکلات مشتریان صنعت لوازم خانگی کمتر شود.

نقش فولاد مبارکه در تنظیم بازار لوازم خانگی

وی عنوان داشت: هم‌اکنون شرکت فولاد مبارکه ۲۰ هزار میلیارد تومان فروش اعتباری را به مشتریان خود اختصاص داده است؛ خواسته برخی مشتریان فولاد مبارکه عرضه محصولات و ورق‌های فولادی کمتر از ۵۰ تن است که این درخواست به علت محدودیت‌های ریخته‌گری در فولاد مبارکه عملی نیست و فعالان صنعت می‌توانند با تجمیع سفارشات خود نسبت به خرید بیش از ۵۰ تن اقدام کنند.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با بیان این که تأمین نیاز بازار و تولیدکنندگان از مهم‌ترین سیاست‌های فولاد مبارکه است، خاطرنشان کرد: هرچه عرضه ورق و محصولات فولادی در بازار با تقاضا متناسب باشد، قیمت‌ها نیز متعادل‌تر خواهد شد و شرکت فولاد مبارکه این روند را ادامه خواهد داد.

وی در پایان با اشاره به افزایش میزان رضایتمندی مشتریان فولاد مبارکه عنوان داشت: فولاد مباکه تا سال گذشته با سنجش مشتریان برای مشخص شدن نیازشان، کارشناسان خود را به کارخانه‌جات تولیدی اعزام می‌کرد اما با تغییر شیوه‌های فروش طبق دستورالعمل‌های دولتی، در این زمینه با محدودیتهایی مواجه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی