English

مدیر کنترل کیفی شرکت سپهر الکتریک:

محصولات فولاد مبارکه در ایران حرف اول را می‌زند

مدیر کنترل کیفی شرکت سپهر الکتریک گفت: در ایران هیچ شرکتی قادر به تولید ورق‌هایی با کیفیت فولاد مبارکه نیست و فولاد مبارکه حرف اول را می‌زند و استفاده از محصولات این شرکت باعث ایجاد مزیت رقابتی در شرکت سپهر الکتریک شده است.

محصولات فولاد مبارکه در ایران حرف اول را می‌زند

به گزارش خبرگزاری موج، سید علی اکبر حاجی میرصادقی با اشاره به فعالیت این شرکت در حوزه تولید لوازم خانگی اظهار کرد: در مجموع از کیفیت محصولات فولاد مبارکه رضایت داریم و امیدواریم کیفیت محصولات این شرکت به صورت مستمر افزایش یابد.

وی افزود: اگرچه گاه محصولات این شرکت با برخی مشکل به دست ما می‌رسیده اما هر زمان به این شرکت در این باره اطلاع رسانی کردیم به سرعت رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

مدیر کنترل کیفی شرکت سپهر الکتریک در پاسخ به این سوال که آیا استفاده از محصولات فولاد مبارکه باعث ایجاد مزیت رقابتی برای این شرکت شده است یا خیر اظهار کرد: قطعا همینطور است. در ایران هیچ شرکتی قادر به تولید ورق‌هایی با کیفیت فولاد مبارکه نیست و فولاد مبارکه حرف اول را می‌زند.

شایان ذکر است شرکت فولاد مبارکه در اردیبهشت ماه سال جاری موفق به ثبت رکورد کیفی سازی محصولات در تاریخ شکل گیری این شرکت شد. بر این اساس  همزمان با رشد چشمگیر تولید بالاترین بازده کیفی محصولات  در نواحی فولاد سازی، 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه