English

طی ۲۴ ساعت به دست آمد؛

دستیابی به رکورد روزانه ۵۰ ذوب در ماشین ریخته‌ گری شماره ۲

در آستـــانه دست ‌یابی به رکـــورد ماهـــانه تولیـــد در ناحیــه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، کارکنان سختکوش ماشیــن شمارۀ 2 ریختــه‌گری در تاریخ 30فـــروردین‌ماه نیز با دست‌یابی به رکورد تولیـــد 50 ذوب افتــخاری دیگر آفریدند.

دستیابی به رکورد روزانه 50 ذوب در ماشین ریخته‌ گری شماره 2

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم خوشدل‌پور، رئیس تولید ریخته‌گری، با بیان این مطلب گفت: در ناحیۀ فولادسازی در حال حاضر به‌صورت متوسط 110 تا 120 ذوب در هر 24 ساعت برنامه‌ریزی و تولید می‌گردد. این تعداد ذوب بر اساس عرض و گرید موردنیاز مشتری روی 5 ماشین ریخته‌گری توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در 30 فروردین‌ماه، فقط در ماشین 2 ریخته‌گری تعداد 50 ذوب که معادل 40 درصد ظرفیت تولید روزانۀ ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم بود برنامه‌ریزی و اجرا شد.

به گفتۀ خوشدل‌پور این مهم با اجرای دو فلای تاندیش موفق پیاپی و افزایش متوسط سرعت ماشین ریخته‌گری به 1.5 متر بر دقیقه جهت تولید تختال با عرض 1530 میلی‌متر و ضخامت 200 میلی‌متر محقق شد. این در حالی است که سرعت متوسط ریخته‌گری این ماشین در ماه‌های اخیر به 1.3 متر بر دقیقه رسیده بود.

رئیس تولید ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه اصفهان خاطرنشان کرد: عرض و ضخامت تختال بر اساس درخواست مشتری و نیاز بازار تنظیم می‌شود و وجود ظرفیت بالای تولید در واحد ریخته‌گری، ازآنجاکه نهایت عرض 1850تا2000 میلی‌متر و نهایت ضخامت 220تا250 میلی‌متر است، بارز است.

وی دانش و تجربه و عملکرد بسیار خوب کارکنان تولید ماشین ریخته‌گری و آماده‌به‌کاری بسیار بالای ماشین برای بهره‌برداری در سرعت بالا و اجرای فلای تاندیش، و همچنین توانمندی تیم تعمیرات ریخته‌گری را از مهم‌ترین عوامل کسب این رکورد دانست.

خوشدل‌پور با اشاره به اهمیت تولید محصولات کیفی تصریح کرد: کیفیت 94 درصد از تختال‌های تولیدی و بدون مشکل بودن آن‌ها، از کیفیت خوب قالب، سگمنت‌ها و سیالات ماشین مخصوصا آب خنک‌کاری حکایت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی