English

از میان ۵۰ شرکت برتر بورسی مشخص شد:

فولاد مبارکه دومین شرکت بورسی کشور

مدیر امور عمومی فولاد مبارکه اصفهان اظهار داشت: در این رتبه بندی، رتبه های اول تا سوم به ترتیب به پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس اختصاص یافت.

فولاد مبارکه دومین شرکت بورسی کشور

به گزارش خبرگزاری موج، سید علی پزشک، مدیر امور عمومی فولاد مبارکه اصفهان اظهار داشت: در این رتبه بندی، رتبه های اول تا سوم به ترتیب به پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس اختصاص یافت.

وی در همین خصوص افزود: طبق جدول ۵۰ شرکت فعالتر معرفی شده از سوی اداره آمار و اطلاعات بورس اوراق بهادار، شرکتهای گل گهر در جایگاه ششم، چادرملو در جایگاه شانزدهم و توسعۀ معادن و فلزات در جایگاه هجدهم قرار گرفتند.

وی با تأکید بر اینکه فولاد مبارکه در بین شرکتهای صنایع معدنی و گروه فلزات اساسی رتبۀ اول را دارد، گفت: همچنین شرکتهای فولاد خوزستان، فولاد کویر و فولاد خراسان به ترتیب در جایگاه های بیست ویکم، سی وپنجم و سی وششم قرار گرفتند.

مدیر امور عمومی فولاد مبارکه در ادامه تصریح کرد: شاخصهای ارزیابی شناسایی شرکتهای فعالتر در بورس اوراق بهادار تهران بر پایۀ ترکیبی از قدرت نقدشوندگی سهام و میزان داد وستد سهام در تالار معاملات (تعداد و ارزش سهام دادوستدشده)، تناوب دادوستد سهام در تالار معاملات (تعداد روزهای دادوستدشده و دفعات داد و ستدشده) و معیار تأثیرگذاری شرکت بر بازار (میانگین تعداد سهام منتشرشده و میانگین ارزش جاری سهام شرکت در دوره بررسی) است.

وی خاطرنشان کرد: 50 نماد فعالتر بورس بر اساس دوره سه ماهه محاسبه شده و هر سه ماه یکبار به صورت انباشته به روز می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه