English

در آیین تجلیل از آتش نشانان شرکت عنوان شد:

آتش نشانی عشق است نه شغل

معاون منابع انسانی و اموراجتماعی گفت: آتشنشانی عشق است نه شغل . آتشنشانی عرصه ایثارگری و فداکاری است و اینان با عشق به دل حوادث می زنند تا ایمنی و آسایش را به ارمغان آورند.

آتش نشانی عشق است نه شغل

به گزارش خبرگزاری موج، هفتم مهرماه روزیست که برای تقدیر از زحمات آتش نشانان فداکار به عنوان روز آتش نشان و خدمات ایمنی نامگذاری شده است به همین مناسبت طی مراسمی در سالن آتش نشانی شرکت ذوب آهن اصفهان با حضور مهندس مهرداد تولائیان معاون بهره برداری شرکت ، مهندس مهدی بهرامی معاون منابع انسانی و اموراجتماعی و جمعی از مدیران وسرپرستان شرکت از نیروهای ایمنی و آتش نشان شرکت خصوصا زنده یاد مهدی حیدر پور از نیروهای فداکار شرکت که به تازگی به رحمت ایزدی پیوست تجلیل به عمل آمد .

معاون منابع انسانی و اموراجتماعی با بیان اینکه امیدواریم که در کارخانه شاهد هیچ گونه حوادثی نباشیم گفت : آتشنشانی عشق است نه شغل . آتشنشانی عرصه ایثارگری و فداکاری است و اینان با عشق به دل حوادث می زنند  تا ایمنی و آسایش را به ارمغان آورند .

 وی بر آمادگی آتشنشانان برای انجام ماموریت ها تاکید نمود و این روز را به نیروهای آتشنشان زحمت کش و فداکار شرکت و مدیران و سرپرستان این مجموعه تبریک گفت.

علیرضا امیری مدیر روابط عمومی نیز در این مراسم با تبریک این روز به آتشنشانان  گفت:  آمادگی جسمی و روحی برای آتشنشانان باعث می شود حوادث و رخدادهای ناگوار و تلخ بدون تزلزل به سلامت به انجام برسد. سرهنگ مهران مختاری نیز با تبریک و تهنیت به آتشنشانان عزیز گفت :آتش نشانی عشق است نه شغل و برای تک تک آتشنشانان آرزوی موفقیت و سربلندی در تمام مراحل زندگی و انجام ماموریت های محوله دارم . وی در ادامه سخنان خود یاد و نام شهدای آتشنشان را در جبهه های جنگ و عرصه خدمت گرامی داشت .

در ادامه این مراسم مهندس ظریف با تبریک این روز به همکاران آتش نشان به خدمات این تلاشگران در 6 ماهه امسال با انجام 106 ماموریت  و سال گذشته با 204 ماموریت اشاره کردو برای آنان آرزوی موفقیت و سربلندی نمود. در پایان این مراسم با انجام مانور و مسابقات اعم از نجات مصدوم تصادفی ، عملیات اتفاء حریق از ارتفاع ، آتش نشانان توانایی و مهارت خود را در معرض دید گذاشتند . شایان ذکر است در پایان مراسم با اهداء لوح سپاس از نیروهای امداد و آتشنشان شرکت تجلیل به عمل آمد.

مسابقات آمادگی جسمانی یادواره زنده یاد مهدی حیدر پور به مناسبت روز آتش نشان

شایان ذکر است اولین دوره مسابقات آمادگی جسمانی یادواره زنده یاد مهدی حیدر پور با شرکت 16 ورزشکار در دو رشته ورزشی ( شنا ودراز نشست) به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشان ، در سالن ورزشی آتش نشانی شرکت با همکاری مدیریت HSE و سرپرستی ورزش همگانی یکشنبه ششم مهرماه برگزار شد. فرزاد بویری به عنوان مسئول برگزاری و حمید حیدری به عنوان داور در این مسابقات حضور داشتند که در پایان نفرات برتر در مجموع دو رشته ورزشی بدین شرح معرفی و هدایایی به آنان اهداء گردید :

نفر اول با 123 امتیاز مهدی رحیمی از قسمت حمل و نقل

نفر دوم با  122امتیاز محمد رضا سلیمی از قسمت حمل و نقل

نفرات سوم مشترکاً با 118 امتیاز حسین رستمی از آتش نشانی و مهرداد مهری از تولید و توزیع برق

نفر چهارم با 118 امتیاز حمید نقدی از قسمت حمل و نقل

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه