English

حضور ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه

ذوب آهن اصفهان به عنوان بزرگترین تولید کننده فولادهای ساختمانی در ایران در نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه حضوری فعال داشت .

حضور ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه

 

به گزارش خبرگزاری موج، در روز نخست این نمایشگاه که با حضور مقامات کشور سوریه و ایران آغاز به کار نمود  برخی از مقامات و بازرگانان و فعالان بازار فولاد از غرفه ذوب آهن اصفهان بازدید نمودند و از نزدیک و با توضیحات کارشناسان ذوب آهن با توانمندی ها و محصولات شرکت آشنا شدند.

علی حمود وزیر حمل و نقل سوریه در بازدید از غرفه ذوب آهن ضمن ابراز خرسندی از حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه،توانمندی های ذوب آهن اصفهان را در تولید محصولات فناوری با ارزش خواند و با مطالب ارائه شده کارشناسان شرکت در خصوص تعرفه های ترجیحی اظهار امیدواری کرد موانع موجود هرچه سریعتر برطرف شود .

دکتر جواد ترکابادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه نیز که در این بازدید علی حمود وزیر سوری را همراهی می کرد ، حضور ذوب آهن اصفهان در این نمایشگاه را بسیار موثر دانست و گفت : محصولات جدید شرکت در بازار سوریه با استقبال خوبی روبه رو خواهد شد .

در این نمایشگاه مدیر عامل شرکت Steel tech سوریه که از مشتریان محصولات ذوب آهن اصفهان می باشد با حضور در غرفه و گفتگو با کارشناسان شرکت ، رضایت خود را از کیفیت بالای محصولات ذوب آهن اصفهان ابزار نمود .

همچنین تعدادی از بازرگانان کشورهای مختلف و فعالان بازار فولاد نیز با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان ضمن گفتگو با کارشناسان شرکت راه های همکاری متقابل را بررسی نمودند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی