English

پرورش یافتگان مکتب صنعتی ذوب آهن اصفهان، سرآمدان بومی سازی ایران

کارشناسان و متخصصان مدیریت های مختلف ذوب آهن اصفهان در نوزدهمین نمایشگاه فولاد، متالورژی و ریخته گری که از دهم تا سیزدهم شهریور ماه در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار شد، حضور چشمگیر و فعالی داشتند.

پرورش یافتگان مکتب صنعتی ذوب آهن اصفهان، سرآمدان بومی سازی ایران

به گزارش خبرگزاری موج، کارشناسان و متخصصان مدیریت های مختلف ذوب آهن اصفهان در نوزدهمین نمایشگاه فولاد، متالورژی و ریخته گری که از دهم تا سیزدهم شهریور ماه در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار شد، حضور چشمگیر و فعالی داشتند . این همکاران در غرفه ذوب آهن اصفهان پذیرای جمع کثیری از تامین کنندگان قطعات و تجهیزات صنعتی بودند و فعالانه تامین قطعات مورد نیاز ذوب آهن و ارزیابی سازندگان و تامین کنندگان را پیگیری می کردند . طی برگزاری این نمایشگاه، مسئولین شرکت ها و فعالان صنعتی نیز برای همکاری با ذوب آهن اصفهان پای میز مذاکره نشستند و از ویژگی های کالا و خدمات قابل ارائه خود گفتند. با تعدادی از مسئولین این شرکت ها گفتگو نمودیم که در ادامه می خوانید:

مهندس احمد روشن ضمیر، معاون فروش و پشتیبانی فرآورده های نسوزآذر شهاب تبریز همکاری با ذوب آهن اصفهان را باعث افتخار دانست و گفت: این شرکت با ذوب آهن  اصفهان در بحث تامین مواد نسوز در پاتیل های فولادسازی همکاری دارد .

مهندس سروش پرچمی، مدیر بازرگانی شرکت دانش بنیان پرچمداران صنعت سپاهان که خود از خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان است گفت: بومی سازی قطعات خنک کننده مسی را در این شرکت به روش مهندسی معکوس آغاز کردیم ، الان توانایی طراحی این قطعات را به دست آوردیم و ساخت قطعات و طراحی تکنولوژی های به روز دنیا را در دستور کار قرار دادیم .

وی خود را پرورش یافته مکتب صنعتی ذوب آهن دانست و گفت:  با توجه به این که پدر بنده ذوب آهنی بوده به این شرکت تعلق خاطر خاصی دارم  و اگر امروز در عرصه صنعتی حرفی برای گفتن داریم آن را از برکات ذوب آهن اصفهان می دانیم.

نوید امیر علایی ، رئیس واحد بازاریابی شرکت پارس ایزوتوپ گفت : این شرکت با نصب چشمه های اندازه گیری اشعه های رادیو اکتیو مواد مذاب و خدمات رادیو ایزوتوپ های صنعتی با ذوب آهن همکاری می کند .

وی افزود : همکاری با ذوب آهن اصفهان به عنوان برندی معتبر در گستره صنعتی به شرکت های خصوصی اعتباری خاص می بخشد و شرکت هایی که در روزومه کاری آن ها همکاری با ذوب آهن اصفهان ثبت شده  باشد در سایر صنایع به راحتی می توانند فعالیت کنند .

علی ترکان، مدیر عامل شرکت رهپویان سروش آیریک گفت : این شرکت در تامین سرامیک های پیشرفته مهندسی برای تاندیش های ریخته گری با ذوب آهن همکاری می کند .

وی ذوب آهن اصفهان را موتور محرکه و پیشران صنایع کشور دانست و افزود : ذوب آهن برای پیشرد مباحث اقتصادی، فنی ، تولید، طراحی و ... سایر صنایع بزرگ و کوچک فوق العاده موثر بوده است.

محمد شایان، مدیر فروش شرکت کلاژ گستر ماندگار که نمایندگی شرکت ویکن آلمان در ایران را به عهده دارد گفت: این شرکت در زمینه تامین رزین های صنعتی ،اپوکسی و اسپری های صنعتی فعالیت می کند .

وی افزود: متخصصان ذوب آهن اصفهان موفق شدند انواع ریل مورد نیاز کشور را طراحی و تولید کنند واقعا به این شرکت و کارشناسان آن افتخار می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه