English

در آستانه روز آتش نشان؛

ایستگاه آتش‌نشانی در محله اطشاران افتتاح می شود

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از افتتاح و بهره برداری ایستگاه آتش نشانی در محله اطشاران در آستانه روز آتش نشان خبر داد.

ایستگاه آتش‌نشانی در محله اطشاران افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید شهبازی گفت: ایستگاه شماره ۲۵ آتش نشانی واقع در محله اطشاران(کوی میلاد) روز شنبه ششم مهرماه سال جاری و در آستانه روز آتش نشان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در مجموعه مسکونی میلاد علیرغم ساخت برج های مسکونی هیچگونه امکانات ایمنی برای مردم وجود نداشت، در شرق اتوبان آقابابایی حتی محله اطشاران با بیش از ۱۳ هزار نفر جمعیت نیز که یکی از محله‌های قدیمی به شمار می‌رود، از این امکانات محروم بود و ضرورت داشت ایستگاه ایمنی را در آن محل احداث کنیم.

شهبازی با بیان اینکه کلنگ احداث این ایستگاه سال ۹۴ به زمین زده شد، اما به دلیل وجود برخی مشکلات در مقطعی از زمان رها شده بود، افزود: با دستور شهردار اصفهان پیگیری مسائل مربوط به ایستگاه شماره ۲۵ آتش‌نشانی در دستور کار قرار گرفت و از ۲۳ دی ماه ۹۷ با خلع ید پیمانکار قبلی و انعقاد قرارداد با پیمانکار جدید عملیات احداث این ایستگاه از سر گرفته شد که خوشبختانه در آستانه افتتاح است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تاکید کرد:  حدود شش میلیارد تومان برای اجرای پروژه ایستگاه شماره ۲۵ آتش نشانی هزینه کرده ایم که سه میلیارد  و ۳۰۰ میلیون تومان آن برای خرید زمین و تجهیزات مورد نیاز پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ایستگاه شماره ۲۵ آتش‌نشانی واقع در محله اطشاران در زمینی به وسعت ۱۴۰۰ مترمربع احداث شده است، خاطرنشان کرد: این ایستگاه در آستانه روز آتش نشان و با حضور مدیران شهری افتتاح می‌شود و درصدد هستیم با توجه به نبود درمانگاه در کوی میلاد با هماهنگی مرکز اورژانس، برای استقرار آمبولانس در ایستگاه آتش نشانی شماره ۲۵ اقدامات لازم انجام شود.

شهبازی گفت: در سال جاری ۲۸ پروژه در بخش‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی برای این منطقه در نظر گرفته شده که بخش عمده آن در محله‌های کمتر توسعه یافته تعریف شده و برای اجرای این پروژه‌ها ۷۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای تکمیل احداث فرهنگسرای محله حصه چهار میلیاردتومان اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: ساماندهی پل آزادگان، ساماندهی خیابان امامزاده ابراهیم، احداث میدان خواجه عمید حدفاصل میدان تا خیابان شهروند و ساماندهی پارک‌های محلی از دیگر پروژه‌های منطقه ۱۰ به شمار می‌رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه