English

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان:

۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در منطقه ۱۰ وجود دارد

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در منطقه ۱۰ وجود دارد که مهم‌ترین آن احداث بیمارستان فوق تخصصی پیوند اعضاء است.

۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در منطقه ۱۰ وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید شهبازی با اشاره به پروژه‌های مشارکتی در منطقه ۱۰ گفت: در این منطقه ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری وجود دارد که مهم‌ترین آن احداث بیمارستان فوق تخصصی پیوند اعضاء به همت جمع زیادی از پزشکان و خیران است.

وی ادامه داد: حدود ۳۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی، ورزشی و فرهنگی در این منطقه آماده بهره‌برداری است.

شهبازی اظهار کرد:ایستگاه آتش نشانی شماره ۲۵ «ظفر» در محله اطشاران، مجموعه ورزشی روباز در محل پارک تمدن، خانه کودک استاد همایی در محله هفتون و خیابان هفت تیر حدفاصل خیابان پروین تا سپیده کاشانی آماده بهره‌برداری است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال جاری ۲۸ پروژه در بخش‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی برای منطقه 10 شهرداری اصفهان در نظر گرفته شده که بخش عمده آن در محله‌های کمتر توسعه یافته تعریف شده است، گفت: برای اجرای این پروژه‌ها ۷۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه منطقه ۱۰ بیشترین پروژه مشارکتی را در بین مناطق ۱۵ گانه دارد، افزود: ۲۵ پروژه مشارکتی فعال در سطح منطقه ۱۰ است که بخش عمده آن‌ها در حوزه ساخت و ساز و شهرسازی بوده در حالی که قابلیت‌های بیشتری در این منطقه وجود دارد و می‌توان پروژه‌هایی را که درآمدهای پایدار به همراه دارد برای منطقه تعریف کرد.

شهبازی ساماندهی حریم چشمه مرغاب و پروژه خیابان مصلی را از جمله پروژه‌های محرک توسعه در منطقه ۱۰ برشمرد و گفت: آزادسازی مسیر ورودی خیابان اطشاران از سمت اتوبان در دستور کار قرار گرفته و در این نقطه بلوار ۳۶ متری احداث خواهد شد که البته آزادسازی آن ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تاکید کرد: در یک سال اخیر در راستای تداوم نهضت خدمت رسانی و برقراری عدالت اجتماعی و توازن در ارائه خدمات شهری اقدامات گسترده‌ای انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه