English

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خبر داد:

احداث پارکینگ برای رفع مشکلات ترافیکی در میدان لاله اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از احداث پارکینگ برای رفع مشکلات ترافیکی در میدان لاله اصفهان خبر داد.

احداث پارکینگ برای رفع مشکلات ترافیکی در میدان لاله اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید شهبازی گفت: با توجه به گلایه شهروندان مبنی بر نبود پارکینگ در میدان لاله قطعه زمینی برای احداث پارکینگ در این منطقه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در میدان لاله اصفهان علی‌رغم وجود کاربری‌های زیادی همچون بازار گیاهان دارویی، اداره ثبت، مجتمع مطبوعاتی، اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره پست و ... قطعه زمینی برای احداث پارکینگ در نظر گرفته شده است.

شهبازی گفت: شلوغی و تراکم زیاد جمعیت در کوچه ۱۰۵ خیابان پروین نرسیده به میدان لاله و معابر کم عرض اطراف آن نارضایتی شهروندان را به همراه داشته که برای رفع مقطعی مشکلات ترافیکی، اقداماتی همچون یکطرفه کردن معابر، نصب جداکننده و تابلوها و علایم برای تسهیل در عبور و مرور انجام شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس تاکیدات شهردار اصفهان و هماهنگی‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات ترافیکی این نقطه از شهر، نسبت به توافق برای تملک زمینی در حوالی این محل اقدام شده و فرایند تغییر کاربری در حال پیگیری است تا هر چه سریع‌تر پارکینگ مورد نیاز برای این نقطه از شهر تامین شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تأکید کرد: تسهیل شرایط زندگی مردم و ارائه عادلانه امکانات متعدد همواره مورد توجه منطقه ۱۰ بوده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۲۸ پروژه در بخش‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی برای این منطقه در نظر گرفته شده که بخش عمده آن در محله‌های کمتر توسعه یافته تعریف شده است، گفت: برای اجرای این پروژه‌ها ۷۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

شهبازی آغاز عملیات احداث خیابان مصلی حدفاصل خیابان فرسان تا میدان شهید فهمیده را یکی از پروژه‌های منطقه ۱۰ در سال جاری برشمرد و گفت: برای آزادسازی این پروژه ۱۵ میلیاردتومان هزینه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای کلکتور غربی شرقی و منبع آب دو هزار متر مکعبی خیابان سردار خزایی نیز در حال انجام است و تاکنون دو و نیم میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه منطقه ۱۰ بیشترین پروژه مشارکتی را در بین مناطق ۱۵ گانه دارد، افزود: ۲۵ پروژه مشارکتی فعال در سطح منطقه ۱۰  شهرداری اصفهان است که بخش عمده آن‌ها در حوزه ساخت و ساز و شهرسازی بوده در حالی که قابلیت‌های بیشتری در این منطقه وجود دارد و می‌توان پروژه‌هایی را که درآمد های پایدار به همراه دارد برای آن تعریف کرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه