رئیس جمهوری با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد
رئیس جمهوری در جریان سفر کوتاه به مشهد با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.
، رئیس جمهور شامگاه سه شنبه در جریان سفر کوتاه به مشهد و زیارت بارگاه منور امام هشتم با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.
در شبی که مشهد رنگ و بوی تاسوعای حسینی گرفته بود، مسعود پزشکیان، رئیسجمهور، در مسیر بازگشت از سفر رسمی به پاکستان، برای زیارت بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) وارد مشهد شد.
بیشتر بخوانید:
زیارت رئیسجمهور از حرم مطهر امام هشتم در بازگشت از سفر خارجی
رئیسجمهور در بدو ورود، مورد استقبال استاندار خراسان رضوی و معاونان وی و مدیران استان قرار گرفت و سپس بیدرنگ راهی حرم مطهر رضوی شد تا در شب منسوب به علمدار کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (ع)، زائر هشتمین امام شیعیان باشد.
در این سفر، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی ، وزیر جهاد کشاورزی و وزیر امور خارجه نیز رئیسجمهور را همراهی میکردند. حضوری کوتاه در مشهد، اما در شبی که حال و هوای آن با عطر ارادت به اهلبیت (ع) و نوای عزاداری سیدالشهدا (ع) آمیخته است.
ارسال نظر