English

برخورد موردی با زمین خواری دردی دوا نمی کند

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از تدوین طرح مبارزه با زمین‌خواری و ارائه آن در صحن‌علنی خبر داد و گفت: برخورد موردی با پدیده زمین خواری دردی دوا نمی کند.

برخورد موردی با زمین خواری دردی دوا نمی کند

بهرام پارسا در گفتگو با فاطمه باقری خبرنگار خبرگزاری موج گفت: کمیسیون اصل نود تصمیمات جدیدی برای مبارزه با پدیده زمین‌خواری و کوه‌خواری دارد و قصد داریم در دوره دهم کمیسیون اصل نود تصمیمات کلانی برای موضوع مبارزه با زمین‌خواری اتخاذ کنیم.

وی افزود: برخورد موردی با پرونده‌های زمین‌خواری دردی را دوا نمی‌کند و این درمان موقت زمین‌خواری و کوه‌خواری نمی‌تواند کارساز باشد و ما به دنبال ریشه‌کن کردن معضل زمین‌خواری هستیم.

سخنگوی کمیسیون اصل نود خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده زمین‌خواری نیازمند قوانین بازدارنده است و کمیسیون اصل نود در آینده‌ای نزدیک طرحی جامع درباره مبارزه با زمین‌خواری به مجلس ارائه می‌کند.

پارسا درباره جزئیات طرح مذکور افزود: در تلاشی هستیم تا با ارائه این طرح برخورد با زمین‌خواران را تشدید و از استثنائات در برخورد جلوگیری شود.

پارسا تصریح کرد: خوشبختانه لاریجانی ریاست مجلس به مبارزه با زمین‌خواری تاکید کرده است و و همواره اذعان می‌کند باید در این زمینه به جای درمان به پیشگیری پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه