سرخط خبرها
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده
  • نایب قهرمانی تیم‌های ملی در جام هاکی روی یخ روسیه
  • ترامپ مدعی شد بمباران مدرسه میناب و کشتار دانش‌آموزان کار ارتش آمریکا نبوده است
  • خلبان جنگنده آمریکایی: پهپادهای ایرانی با چینشی چون عروس دریایی و سفینه فضایی حرکت می‌کردند
  • شوک بزرگ برای جامعه اطلاعاتی آمریکا: خلبان جنگنده F-۱۵ ساقط شده در ایران برای اولین‌بار ازایران فاش کرد
  • تمهیدات حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در مسیرها و میعادگاه‌های وداع با قائد شهید امت
  • موی‌تای قهرمانی جهان؛ دو فینالیست و ۶ برنز سهم ایران
  • تا رفع اختلالات بانکی با پول نقد به پمپ بنزین مراجعه کنید
  • نصب یکی از بزرگ‌ترین سکوهای نفتی در خلیج فارس

کانون سردفتران و دفتریاران با پلیس آگاهی ناجا همکاری می‌کند

کانون سردفتران و دفتریاران طی نامه‌ای برای رسیدگی به پرونده های زمین خواری در پلیس آگاهی ناجا اعلام آمادگی کرد.

i8lCrsqJe2d5
به گزارش خبرگزاری موج، در چند روز گذشته خبری از سوی سردار مسعود منفرد،جانشین رئیس پلیس آگاهی ناجا درباره اقدامات پلیس آگاهی در برخورد با زمین‌خواری اعلام شد که موضوع زمین‌خواری جزو ماموریت‌های معاونت جرایم اقتصادی شمرده میشود و رسیدگی به آن هیچ‌گاه تعطیل یا قطع نشده است. در این خبر آمده از آن جا که در حال حاضر نیز پرونده‌های کلانی در حوزه زمین‌خواری در پلیس آگاهی در حال رسیدگی است، با توجه به طولانی بودن رسیدگی به این پرونده‌ها و همچنین وجود موارد مختلف، ممکن است اطلاع‌رسانی طولانی‌شده و یا به درستی انجام نشود. اما این به معنای آن نیست که پلیس در مبارزه با زمین‌خواری اقدامی انجام ندهد. در همین راستا نامه‌ای از سوی رییس کانون سردفتران و دفتریاران به سردار سرتیپ منفرد ارسال شده است که در آن چنین آمده است: احتراما عطف به خبر منتشره در رسانه های جمعی مبنی بر رسیدگی ویژه به پرونده های زمین خواری در پلیس آگاهی و ضمن قدردانی از تلاش و مساعدت ناجا و معاونت جرایم اقتصادی، کانون سردفتران و دفتریاران آمادگی خود را جهت هرگونه هماهنگی و یاری در این خصوص اعلام می دارد. امید است با تلاش کلیه مسئولین و دست اندرکاران، توفیقات موثری در امر مبارزه با این پدیده شوم حاصل گردد. محمدرضا دشتی اردکانی در این مورد اظهار داشت: بند ۶۶و۶۷ سیاست های کلی برنامه ششم توسعه کشور بر توسعه ثبت رسمی اسناد تاکید دارد. رئیس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: در بند ۶۷ سیاست های کلی برنامه ششم توسعه به توسعه ثبت رسمی اسناد و املاک و مالکیت‌های معنوی و ثبت رسمی مالکیت‌های دولت و مردم بر املاک و اراضی کشور در نظام کاداستر و گسترش فناوری‌های نوین در ارائه خدمات ثبتی سفارش شده است. وی به بند ۶۶ این برنامه اشاره کرد و افزود: در این بند به حمایت قضائی مؤثر در تضمین حقوق مالکیت و استحکام قراردادها به منظور توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری خارجی نیز اشاره شده است. دشتی اردکانی با اشاره به اهمیت ثبت رسمی اسناد و املاک در منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این برنامه اظهار داشت: بسیاری از مشکلات و معضلات موجود در کشور، به دلیل عدم ثبت رسمی مالکیت‌های دولت و مردم بوده است و امیدواریم با تاکید معظم له ،مشکلات موجود که به دلیل کامل نبودن نظام کاداستر و کم توجهی به ضرورت ثبت رسمی بوجود آمده مرتفع شود. به گفته وی سند رسمی راهی برای مقابله با زمین خواری و رانت خواری خواهد شد.  
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه