English

سرپرست ریاست جمهوری:

ایران در عمل به راهبرد شهید رئیسی در همکاری‌های بین‌المللی به ویژه با کشورهای اسلامی مصمم است

سرپرست ریاست جمهوری در دیدار رئیس مجلس ملی مالی تصریح کرد: گر چه فقدان شخصیت بزرگوار شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان سخت است، اما جمهوری اسلامی ایران همچون جمهور فقید در گسترش و تقویت ارتباطات و همکاری‌های بین‌المللی به ویژه با کشورهای اسلامی و همسو مصمم است.

ایران در عمل به راهبرد شهید رئیسی در همکاری‌های بین‌المللی به ویژه با کشورهای اسلامی مصمم است
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد مخبر پیش از ظهر امروز یکشنبه در دیدار آقای «مالک جالو» رئیس مجلس ملی مالی، ضمن تشکر از ابراز همدردی و همبستگی دولت و مردم این کشور با دولت و ملت ایران، رئیس جمهور و وزیر امور خارجه شهید ایران را سرمایه‌ای ارزشمند برای جهان اسلام دانست و افزود: گر چه فقدان این دو شخصیت بزرگوار سخت است، اما جمهوری اسلامی ایران همچنان  جمهور فقید در گسترش و تقویت ارتباطات و همکاری‌های بین‌المللی به ویژه با کشورهای اسلامی و همسو مصمم است.

سرپرست ریاست جمهوری بهره‌گیری از ظرفیت‌های متقابل برای ارتقای سطح روابط اقتصادی فیمابین را ضروری دانست و با ابراز امیدواری نسبت به عبور هر چه سریع‌تر مالی از دوران گذار و استقرار کامل دولت در این کشور، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در این روند در کنار برادران خود در مالی ایستاده و آماده است، تجربیات و توانمندی‌های خود را در راستای تامین منافع متقابل به اشتراک بگذارد.
«مالک جالو» نیز در این دیدار ضمن اعلام تسلیت و ابراز همدردی و همبستگی رئیس دولت انتقالی و مردم کشورش با دولت و ملت ایران گفت: حضور دکتر رئیسی و دکتر امیرعبداللهیان در راس نظام جمهوری اسلامی ایران مایه امید کشورهای اسلامی و جهان اسلام بود.
رئیس مجلس ملی مالی ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر مخبر در مسئولیت جدید، به علاقمندی و اراده کشورش برای گسترش همکاری‌های اقتصادی و تجاری با جمهوری اسلامی ایران اشاره و ابراز امیدواری کرد که روند گسترش همکاری‌های فیمابین همچون دوره رئیس جمهور فقید ایران، در دوره پیش‌رو نیز تداوم یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه