English

سرپرست ریاست جمهوری:

توسعه روابط با کشورهای اسلامی و همسو ادامه می‌یابد

سرپرست ریاست جمهوری به نقش موثر رئیس جمهور و وزیر امور خارجه شهید کشورمان در ارتقای روابط و همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با کشورهای اسلامی و همسو اشاره و تصریح کرد: این رویکرد به عنوان راهبرد اساسی جمهوری اسلامی ایران تداوم خواهد یافت.

توسعه روابط با کشورهای اسلامی و همسو ادامه می‌یابد
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد مخبر پیش از امروز در دیدار آقای «حسین عوض» وزیر امور خارجه سودان ضمن قدردانی از ابراز همدردی و همبستگی دولت و ملت سودان با جمهوری اسلامی ایران، به نقش موثر رئیس جمهور و وزیر امور خارجه شهید کشورمان در ارتقای روابط و همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با کشورهای اسلامی و همسو اشاره و تصریح کرد: این رویکرد به عنوان راهبرد اساسی جمهوری اسلامی ایران تداوم خواهد یافت.

سرپرست ریاست جمهوری همچنین توجه به دغدغه‌های مسلمانان و کشورهای اسلامی را از راهبردهای جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: از هیچ کمکی برای استقلال، پیشرفت و آرامش مردم سودان دریغ نخواهیم کرد.

وزیر امور خارجه سودان نیز در این دیدار با بیان اینکه حامل مراتب تسلیت و همبستگی رئیس جمهور، دولت و مردم سودان با ملت و دولت ایران است، اظهار داشت: روابط میان ایران و سودان بر پایه اصول اسلامی و انسان‌دوستانه و دوستی میان دو ملت شکل گرفته است.

«حسین عوض» همچنین ساختار مستحکم و کارآمد نظام جمهوری اسلامی ایران را همچون سدی توصیف کرد که از این نظام در برابر رخداد و رویدادهای بزرگ و سنگین محافظت می‌کند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه