English

انتخاب اعضای ناظر مجلس در شورای عالی بیمه و بورس در صحن علنی

مجلس شورای اسلامی هفته جاری در روزهای یکشنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد.

انتخاب اعضای ناظر مجلس در شورای عالی بیمه و بورس در صحن علنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مجلس شورای اسلامی هفته جاری در روزهای یکشنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد.

در هفته جاری گزارش کمیسیون برنامه و بودجه ومحاسبات مجلس درباره لایحه احکام دائمی برنامه های توسعه اعاده شده از سوی شورای نگهبان را بررسی در صحن بررسی می شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین ناظرین پارلمان در مجامع و شوراها را انتخاب می کنند، بر این اساس قرار است یک نفر نمایندگان به پیشنهاد کمیسیون انرژی به عنوان ناظر در شورای عالی انرژی انتخاب شود.

همچنین قرار است یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی به عنوان ناظر در شورای عالی میراثفرهنگی و گردشگری برگزیده شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی یک نفر را نیز به پیشنهاد کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی به عنوان ناظر در شورای عالی حفاظت محیط زیست و یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به پیشنهاد کمیسیون صنایع و معادن به عنوان ناظر در شورای عالی صنایع دریایی انتخاب کنند.

انتخاب دو نفر از نمایندگان به پیشنهاد کمیسیون اقتصادی به عنوان ناظر در شورای عالی بیمه، انتخاب دو نفر از نمایندگان مجلس به پیشنهاد کمیسیون اقتصادی به عنوان ناظر در شورای عالی بورس و اوراق بهادار و انتخاب دو نفر به پیشنهاد کمیسیون صنایع و معادن به عنوان ناظر در شورای عالی استاندارد در دستور کار هفته جاری مجلس قرار دارد.

بهارستانی ها همچنین قرار است یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به عنوان عضو در هیات نظارت بر چاپ و تحویل اوراق بهادار و یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به پیشنهاد کمیسیون صنایع و معادن توسط مجلس به عنوان ناظر در شورای عالی معادن برگزینند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته جاری سه نماینده را به عنوان عضو در شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل(۴۴) قانون اساسی و دو نماینده را نیز به عنوان ناظر در هیأت واگذاری فعالیت های و بنگاه های دولتی به بخش غیردولتی انتخاب می کنند.

همچنین انتخاب دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان عضو در هیأت نظارت اندوخته اسکناس در دستور کار هفته جاری مجلس قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه