سرخط خبرها
  • هشدار تداوم گرمای غیرمعمول در کشور
  • آغاز فعالیت ۱۰۱ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری در پایتخت
  • آغاز ثبت‌نام سفر اربعین در سامانه سماح از ۹ تیرماه
  • جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال یک‌طرفه شد
  • هیچ مجوزی برای کشت خشخاش صادر نشده است
  • مترو و اتوبوس در پایتخت تا ۱۹ تیر رایگان شد
  • تعطیلی میادین میوه و تره‌بار تهران در روز تاسوعا و عاشورا
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی ۳ نمره منفی دارد
  • فرودگاه عسلویه از شنبه ششم تیرماه جاری بازگشایی می‌شود
  • فریدزاده: «سفیر» باعث آشتی دادن قشر مذهبی با سینما شد
  • ادعای اکسیوس: محدودیت سفر تیم ملی ایران به آمریکا کاهش یافت
  • اینفانتینو: جام قهرمانی را با ترامپ به تیم قهرمان اهدا خواهیم کرد
  • رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶
  • سد کرج در آستانه سر ریز شدن
  • جملهٔ فارسی نخست‌وزیر پاکستان خطاب به پزشکیان، غم شما غم ماست
  • هشدار دادگستری تهران درباره پیامک‌های جعلی خدمات دولتی
  • بورس دوباره صعودی شد
  • اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور
  • دانشمندان چینی پرینت سه‌بعدی‌ای اختراع کردند که فقط با نور، اشیا را در ۰.۶ ثانیه می‌سازد
  • مجله اشپیگل آلمان: ۹۲ درصد مردم اسرائیل، ایران را پیروز جنگ می‌دانند

مقابله با آسیب‌های اجتماعی نوپدید مستلزم همکاری همه‌ دستگاه‌هاست

مدیرکل بهزیستی لرستان با بیان این‌که امروزه جامعه ما در حال گذار از سنتی به توسعه یافته و مدرن است و آسیب‌های اجتماعی نوپدید در حال افزایش است، افزود: مقابله با این پدیده‌ها مستلزم همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی و افزایش اعتبارات و ارتقای جایگاه بهزیستی و تصویب قوانین متناسب با وظایف ۱۸۴ گانه محوله است.

bZmlCSDBBn5d
به گزارش خبرگزاری موج، در آستانه هفته بهزیستی محمد بیرانوندی، نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه، ۲۲ تیرماه با حضور در ستاد بهزیستی لرستان، با مدیران و کارکنان دیدار و نسبت به پیگیری و رفع مسائل و مشکلات مرتبط با بهزیستی قول مساعد داد. در این دیدار اسدالله حیدری، مدیرکل بهزیستی لرستان با تبریک هفته بهزیستی با تبیین اهداف و وظایف بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی با بیش‌از ۱۸۰ وظیفه یکی از گسترده‌ترین دستگاه‌های اجرایی است که در زمینه‌های مختلف مسائل اجتماعی فعالیت دارد و با نیروهای متخصص و کارآزموده به طیف‌های مختلف ارائه خدمت می‌کند. وی افزود: سازمان بهزیستی در زمینه‌های پیشگیری از معلولیت‌ها، آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد، ژنتیک، کودکان کار و خیابانی، طلاق و... فعالیت مستمر دارد و علاوه‌بر این از میان ۱۸۰ هزار معلول و ناتوان استان ۵۰ هزار نفر به بهزیستی مراجعه کرده‌اند که بر اساس شاخص‌های ICF حدود ۱۲ هزار نفر آنها تحت خدمات مستمر و مابقی از خدمات غیر مستمر بهزیستی برخوردار می‌باشند. حیدری اضافه کرد: امروزه جامعه ما در حال گذار از سنتی به توسعه یافته و مدرن است و آسیب‌های اجتماعی نوپدید در حال افزایش می‌باشد که بهزیستی لرستان با نیروی متعهد و متخصص در حال پیشگیری و مقابله با این پدیده‌ها است اما این موضوع مستلزم همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی و افزایش اعتبارات و ارتقای جایگاه بهزیستی و تصویب قوانین متناسب با وظایف ۱۸۴ گانه محوله می‌باشد. مدیرکل بهزیستی در پایان خواستار پیگیری و تصویب حداقل حقوق مددجویان بهزیستی، قانون جامع حمایت از معلولان، مصوبه افزایش حقوق کارکنان بهزیستی و سایر طرح‌های مرتبط با حوزه بهزیستی در مجلس شورای اسلامی شد و از حضور بیرانوندی و حمایت‌های استاندار لرستان در خصوص بهزیستی لرستان تقدیر کرد. در این دیدار محمد بیرانوندی، نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از مدیر و کارکنان بهزیستی گفت: برای جلب و جذب سرمایه‌های بیشتر در حوزه‌های مختلف و برای تقویت استان از تمام پتانسیل و ظرفیت استفاده خواهم کرد. وی افزود: باتفاق مجمع نمایندگان استان به‌دنبال پیگیری مطالبات عام مردم هستیم و در خصوص مطالبات بهزیستی نیز آمادگی داریم در مواردی‌که نقص و خلاء قانونی وجود داشته باشد آن‌ها را مجدداً در صحن علنی مطرح و پیگیری نمائیم و سایر مطالبات را نیز از طریق دستگاه‌های مرتبط کشوری پیگیری خواهم کرد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر