English

تسلیت لاریجانی برای شهادت دو تن از مسئولان در حمله تروریستی اسلام‌آباد غرب

رئیس مجلس شورای اسلامی به مردم اسلام آباد غرب برای شهادت دو تن در حمله تروریستی اخیر تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، علی لاریجانی در نشست علنی امروز چهارشنبه(۲۳ تیرماه) مجلس شورای اسلامی گفت: خدا را شاکرم که آقای فلاحت پیشه نماینده فاضل اسلام آباد غرب را پس از این حادثه تلخ تروریستی که در منطقه رخ داد، در میان خودمان داریم؛ انشاءالله که همیشه سالم باشند.

وی ادامه داد: به مردم عزیز اسلام آباد غرب نیز به جهت شهادت دوتن از این عزیزان تسلیت عرض می‌کنیم و علو درجات را برای آن شهدای عزیز از خداوند طلب می کنیم و برای مجروحان این حادثه نیز سلامتی کامل را آرزومندیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی، با یادآوری معرفی ۳ نفر از ۵ نفر حقوقدانان شورای نگهبان از سوی رئیس قوه قضاییه به مجلس، تصریح کرد: دستور اول امروز مجلس انتخاب حقوقدانان شورای محترم نگهبان است همانطور که استحضار دارید طبق قانون اساسی رییس محترم قوه قضاییه باید کاندیداهای این امر را معرفی کنند.

لاریجانی با بیان اینکه برای سه نفر از اعضای حقوقدان شورای نگهبان ۵ نفر معرفی شده اند، گفت: آقایان علیزاده، کدخدایی، بیگی حبیب آبادی، صادقی و موسوی از کاندیدای حقوقدان معرفی شده از سوی رئیس قوه قضاییه هستند و طبق آیین‌نامه هریک از این عزیزان ۱۰ دقیقه زمان در اختیار دارند تا توضیحاتی را ارایه دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی