English

خطیب نمازجمعه تهران:

حمله به کنسولگری ایران در دمشق یک تعرض آشکار به خاک کشورمان است

خطیب نمازجمعه تهران گفت: حمله به کنسولگری ایران در دمشق یک تعرض آشکار به خاک کشورمان و نقض تمامی معاهدات بین المللی است.

حمله به کنسولگری ایران در دمشق یک تعرض آشکار به خاک کشورمان است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج ، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر ابوترابی خطیب نمازجمعه تهران در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای کنسولگری ایران در دمشق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حمله رژیم صهیونیستی  به کنسولگری ایران  و به شهادت رساندن مستشاران سپاه پاسداران  در ادامه  جنایت شش ماهه مردم مظلوم و بی‌پناه غزه است.

وی با بیان اینکه مجامع بین‌المللی و دولت‌های استکباری در برابر این فعالیت ها سکوت کرده اند، افزود: این سکوت بسیار اقدامی خطرناک است.

خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به اینکه طبق تحلیل هایی که افرد سیاسی و نظامی عنوان می کنند این حادثه بسیار ویژه بوده است، خاطرنشان کرد: اولین واقعیتی که به ذهن می‌رسد در خصوص نقطه عملیات  که کنسولگری ایران در شهر دمشق سوریه و همچنین شخصیت‌هایی که در این عملیات بودند است .

ابوترابی بیان کرد: حمله به کنسولگری ایران در دمشق یک تعرض آشکار به خاک کشورمان و نقض تمامی معاهدات بین المللی است، همه در برابر این تهاجم مسئولیت دارند.

وی با بیان اینکه نهادهای بین‌المللی برای محکومیت این جنایت باید از همه ظرفیت خود استفاده کنند، گفت: با توجه به این تعرض ناجوانمردانه مسئولیت جبهه مقاومت نیز این است که تصمیم به موقع و پشیمان کننده‌ای اتخاذ کند.

خطیب نمازجمعه تهران عنوان کرد: نیروهای مسلح کشورمان اکنون در اوج قدرت خود قراردارند و باید در برابر این جنایت ددمنشانه بهترین تصمیم را بگیرند.

ابوترابی افزود: قطعا نیروهای مسلح ایران  سیلی محکمی در مناسبت‌ترین زمان ممکن به رژیم کودک کش خواهد زد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه