English

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا:

عظمت دفاع مقدس هنوز در معنای واقعی بیان نشده است

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، در جمع اردوی راهیان نور دانشجویان بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی حضور یافت.

عظمت دفاع مقدس هنوز در معنای واقعی بیان نشده است
به گزارش خبرگزاری موج

، محسن رضایی ضمن خوشامد به دانشجویان گفت: داستان دفاع مقدس، قصه‌ای سرشار از اقتدار و مظلومیت و یک جنگ کاملا ناعادلانه بود.

وی با اشاره به در اختیار قرار دادن امکانات و آموزش‌های فراوان کشورهای قدرتمند جهان به ارتش بعثی، افزود: این در حالی بود که به جز یکی دو کشور، آن هم به‌صورت بسیار محدود، هیچ کشوری کمکی به ایران نمی‌کرد.

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه پیروزی در جنگ را نه تجهیزات و تکنولوژی، بلکه انسان‌های بزرگی همچون باکری‌ها و خرازی‌ها رقم زدند، خطاب به جوانان و دانشجویان حاضر گفت: قصه زندگی این فرماندهان بزرگ را حتما بخوانید تا متوجه شوید چگونه به این درجات متعالی رسیدند.

 رضایی ادامه داد: موضوع مهم، ترکیب توکل و تعقل با یکدیگر دردفاع مقدس بود، ایمان الهی و کار برای خدا در کنار تخصص و حرفه‌گرایی در جنگ بود و اینکه فرماندهان مدام به روز می‌شدند و  تخصص و تعقل توأمان با ایمان و توکل، نتایج شگفت‌انگیزی را رقم می‌زد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه عظمت دفاع مقدس هنوز بیان و حق مطلب هنوز ادا نشده، گفت: هنوز بسیاری از وجوه جنگ پنهان مانده و جا دارد بسیار بیش از آنچه تاکنون بوده ابعاد مختلف جنگ تبیین شود.

رضایی خطاب به دانشجویان بسیجی حاضر گفت: اکنون که به این سرزمین مقدس و سرشار از معرفت و معنویت پا نهاده‌اید، بدانید که شهدا هرگز دنبال خودنمایی، تک‌روی و کار نمایشی نبودند و امروز  پیشرفت و تعالی کشور در گرو تأسی از همین منش و روش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه