English

فرمانده نیروی زمینی سپاه:

امنیت خط قرمز و محور وحدت ما به شمار می‌‌آید

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: امنیت، یکی از مهمترین ارکان حیاتی، خط قرمز و محور وحدت ما به شمار می‌‌آید بنابراین درباره آن کاملا حساس هستیم و از هیچ اقدامی برای صیانت و پاسداری از آن دریغ نمی‌کنیم و با هیچ کس و هیچ جریان و قدرتی، شوخی و تعارف نداریم.

امنیت خط قرمز و محور وحدت ما به شمار می‌‌آید
به گزارش خبرگزاری موج

، سرتیپ پاسدار محمد پاکپور در گردهمایی فصلی فرمانده نیروی زمینی سپاه با سران طوایف، مولوی‌ها و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسوولان امنیتی بیان کرد: امنیت؛ اساس آرامش، توسعه و پیشرفت، زیر بنای زندگی و فعالیت است بر این اساس دشمن برای سلب و آسیب زدن به آن، سرمایه گذاری زیادی کرده است.

وی افزود: امنیت، یکی از مهمترین ارکان حیاتی، خط قرمز و محور وحدت ما به شمار می‌‌آید بنابراین درباره آن کاملا حساس هستیم و از هیچ اقدامی برای صیانت و پاسداری از آن دریغ نمی‌کنیم و با هیچ کس و هیچ جریان و قدرتی، شوخی و تعارف نداریم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطر نشان کرد: دشمن همه تلاش خود را بکار می‌گیرد تا با بعضی از اقدامات کور، امنیت منطقه را دچار چالش کند و آرامش و آسایش مردم را بر هم زند که استخدام و اجاره کردن عناصر و آدم های معلوم الحال و ایجاد و پشتیبانی از گروهک‌های تروریستی نیابتی در چارچوب همین اقدامات دنبال می‌شود.

وی تاکید کرد: توسعه در سایه امنیت به دست می‌آید و مهمترین عامل جلوگیری از توسعه، ایجاد ناامنی است که دشمنان همیشه این موضوع را دنبال می‌کنند تا در منطقه توسعه‌ای صورت نگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه