English

فرمانده کل ارتش:

ایجاد تحولی بنیادی در فرماندهی و مدیریت از سوی دانش‌آموختگان الزامی است

فرمانده کل ارتش گفت: با توجه به سرعت تغییرات، الگوها و فناوری‌های نوظهور و پیچیدگی جنگ‌های ترکیبی و تصویری از دانش آموختگان دانشگاه فرماندهی بیش از هر چیزی انتظار رویکرد تحولی در فرماندهی و مدیریت داریم.

ایجاد تحولی بنیادی در فرماندهی و مدیریت از سوی دانش‌آموختگان الزامی است
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در آیین اختتامیه دانش آموختگان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که در این دانشگاه برگزار شد، گفت: دانشگاه فرماندهی و ستاد در سال‌های اخیر پیشرفت‌های خوب کمی و کیفی داشته است و امید را برای داشتن یک ارتش کیفی‌تر و قدرتمندتر ، روز به روز در دل‌های ما بیشتر می‌کند و از این بابت از مسئولان دانشگاه و ستادی و همه کسانی که برای به دست آمدن این توفیقات کمک کردند ، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی گفت: با توجه به آنچه که شما دانش آموختگان در طول دوره آموخته‌اید هم انتظار سازمان و هم انتظار سایر کارکنان بیشتر شده است، چشم امید سازمان به این است که شما با آنچه که به دانش خود افزوده‌اید منشا تسریع حرکت رو به جلو و تحولی در ارتش شوید.

فرمانده کل ارتش یادآورشد: با توجه به سرعت تغییرات، الگوهای روندها و فناوری‌های نوظهور و شالوده شکن و پیچیدگی جنگ‌های ترکیبی و تصویری که از آینده در چشم ماست از شما بیش از هر چیزی انتظار رویکرد تحولی در فرماندهی و مدیریت داریم.

سرلشکر موسوی گفت: با تجهیزات جدیدی که به سازمان رزم ارتش اضافه شده است و همچنین تغییراتی که در ساختار و سازمان صورت گرفته انتظار این است که شما راه کنش‌های جدیدی را برای موفقیت بیشتر در ماموریت‌ها به کار بگیرید و توقع ما این است که روش‌های مدیریت و فرماندهی شما ارتقا یافته و کیفی تر شود.

وی افزود: همانطور که بارها اعلام کردیم مهم‌ترین سرمایه این سازمان نیروی انسانی است و ما بسیار امیدوار هستیم که شما با این سرمایه انسانی کم نظیری که در سازمان همراه با تجهیزات پیشرفته وجود دارد بتوانید فرماندهی هم افزا و موفق‌تر از قبل را اعمال کنید تا در نتیجه آن ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنان سربلند به پیش برود .

فرمانده کل ارتش در ادامه درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ۵ ماه است که دنیا شاهد انواع جنایات جنگی توسط رژیم کودکش صهیونیستی است که با حمایت تمام قد آمریکای جنایتکار و بی‌عملی مجامع بین‌المللی و برخی دولت‌ها صورت می‌گیرد .

سرلشکر موسوی تاکید کرد: آنچه با عملیات بی سابقه طوفان الاقصی و مقاومت‌های بعد از آن تا امروز اتفاق افتاد، رژیم نامشروع صهیونیستی و حامیان او را در استیصال و درماندگی قرار داده که دیوانه وار و حیوان صفت به هر جنایتی دست می‌زنند تا بلکه بتوانند زمان دیگری را به عمر منحوس این رژیم رو به زوال اضافه کنند ، اما شک نداریم که قدرت مقاومت آنها را در این نقشه بی سرانجام ناکام خواهد گذاشت.

وی بیان کرد: توجه همه همرزمان عزیزم و خانواده های فهیم آنها و همه حاضران در این میدان را به ۱۱ اسفند روز سرنوشت ساز انتخابات جلب می کنم و امید است در آن روز شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن کورکن باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه