English

تکلیف بانک‌های ناسالم چه می‌شود؟

سخنگوی دولت گفت: به فعالیت‌ بانک‌های ناسالم یک به یک ورود خواهیم کرد.

 تکلیف بانک‌های ناسالم چه می‌شود؟

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، علی بهادری‌جهرمی در نشست با جوانان در نمایشگاه رسانه های ایران، در پاسخ به این سوال که چرا باید در انتخابات شرکت کنیم، اظهار داشت: اگر  افرادی خواهان ساخت آینده خود و کشور هستید باید در انتخابات شرکت کنید.

وی با اشاره به اینکه مردم پیشران هر کشور هستند، افزود: آینده‌سازان آینده را پیش‌بینی نمی‌کنند، بلکه تلاش می‌کنند که آن‌طور که  می‌خواهند آینده را بسازند.

سخنگوی دولت با عنوان اینکه زمانی که گفتیم برای آینده‌ای بهتر برویم و مذاکره کنیم سبب افزایش تورم و رشد اقتصادی نزدیک به صفر شد.

بهادری‌ جهرمی خاطر نشان کرد: وقتی دولتمردان کلید حل مشکل را خارج از مرزها  می‌دانند، معلوم است که نخبگان نیز حل مشکلات را در آنجا جست‌وجو می‌کنند.

وی در پاسخ به اینکه چه زمانی نتیجه کارهای خوب صورت گرفته توسط دولت را مردم می‌توانند ببینند، خاطرنشان کرد: مردم  قطع نشدن برق در فصل تابستان و گاز را در فصل سرما مشاهده و به خوبی لمس کردند که نتیجه کارهای دولت است.

بهادری‌جهرمی با اشاره به اینکه این به آن معنا نیست که در حال حاضر مشکلی وجود ندارد، بیان کرد: کارهای خوبی انجام شده و یکی‌یکی به سراغ پروژه‌های نیمه‌تمام، طرح‌های بر زمین مانده و حل مشکلات خواهیم رفت.

سخنگوی هیئت دولت گفت: برای تمامی بانک‌ها برنامه اصلاحی پیش‌بینی شده و به‌صورت ماهانه رصد می‌شوند و اگر در مسیر برنامه نباشند با آنها برخورد خواهد شد و اگر در جهت برنامه باشند، تشویق می‌شوند. 

بهادری‌جهرمی درباره گشت ارشاد مدیران با اشاره به اینکه با مدیران متخلف برخورد خواهد شد و مدیران فعال تشویق می‌شوند، گفت: برخورد با مدیران متخلف را به سال‌ها بعد موکول نمی‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه