English

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

با ورود اصلاح طلبان در انتخابات مشارکت افزایش می یابد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص پیش بینی میزان مشارکت در انتخابات، گفت: با توجه به نامه ۱۱۰ شخصیت سیاسی اصلاح طلبان و ورود قوی آنها به عرصه انتخابات مشارکت افزایش می یابد.

با ورود اصلاح طلبان در انتخابات مشارکت افزایش می یابد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج ، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه نشست خانه گفت‌وگو انتخابات در دانشگاه تهران، اظهار داشت: برگزاری جلسات با حضور دیدگاه های مختلف و ایجاد فضایی برای بیان نقدها در جامعه بسیار خوب است و سبب افزایش سرمایه اجتماعی می شود.

وی با اشاره به اینکه ۷۳ درصد از افرادی که برای انتخابات مجلس کاندید شده بودند تایید صلاحیت شدند، افزود: ثبت نام برای حضور در عرصه رقابت انتخابات به صورت آزاد بود و برخی از افراد این را باور نداشتند.

مصباحی مقدم در خصوص عملکرد شورای نگهبان در این دوره از انتخابات، بیان کرد: شورای نگهبان در مقایسه با هیات های اجرایی بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری با دست بازتری اقدام کردند .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص حضور جریان های مختلف سیاسی در رقابت انتخاباتی، بیان کرد: تمامی جریان های سیاسی در این انتخابات حضور پیدا کردند، ممکن است نشاهیر برخی نیامده و یا تایید صلاحیت نشدند اما نیروهای خوب و جوان بسیاری در عرصه رقابت انتخابات حاضر شدند.

وی با اشاره به نامه ۱۱۰شخصیت سیاسی اصلاح طلب، گفت: اصولگرایان به احتمال زیاد با دو لیست وارد رقابت انتخابات می شوند و با ورود اصلاح طلبان به عرصه انتخابات شاهد افزایش رقابت انتخاباتی خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه