English

معاون هماهنگ کننده سپاه:

گاهی برای رأی جمع کردن حرف‌هایی می‌زنند که نفع مردم در آن نیست

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ابراز داشت: از آفات دموکراسی و مردم سالاری این است که برخی افراد برای خوشامد دل مردم صحبت‌هایی کنند که به همان مردم ضرر می‌زند. گاهی برای رأی جمع کردن و افزایش دنبال کننده حرف‌هایی می‌زنند که نفع مردم در آن نیست و این بدترین آفت است.

گاهی برای رأی جمع کردن حرف‌هایی می‌زنند که نفع مردم در آن نیست
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار محمدرضا نقدی در شانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع)، جوان سرباز که با حضور فرمانده سپاه استان البرز، مسؤولان و جمعی از سربازان در اردوگاه شهید رجایی کرج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب گفت: شهدای آن دوران در غربت و بی نام و نشان شهید شدند تا این نظام را به نسل آینده هدیه دهند.

وی ادامه داد: شهدای انقلاب خودشان طعم آزادی را نچشیدند اما با اهدای خون خود لذت استقلال را به مردم چشاندند. آنها لذت حاکمیت دین خدا و اسلام را حس نکردند اما با فدای جان خود این پرچم را بالای سر ما به اهتزاز در آوردند. به امید روزی که بتوانیم پاسدار حقیقی آنچه شهدا با اهدای جان شیرین خود به ما عطا کرده‌اند باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب بیان کرد: رهبری بر پدران و پدربزرگان شما حکومت می‌کرد که سواد خواندن و نوشتن نداشت اما امروز ما رهبری داریم که دانشمندترین انسان در عصر خود است. روزی رهبری بر نسل‌های گذشته حکومت می‌کرد که ۸۳ کاخ داشت اما امروز شما رهبری دارید که در خانه‌ای کمتر از ۱۰۰ متر زندگی می‌کند.

سردار نقدی تصریح کرد: رهبر نسل‌های گذشته کسی بود که در فصل زمستان در کاخ‌های گرم خود روزگار می‌گذراند در حالی که مردم برای گرم کردن خانه‌ها و کرسی‌های خود سوختی نداشتند. شاه دست نشانده و منتخب انگلیس بود اما ما در مملکتی زندگی می‌کنیم که اعضای مجلس خبرگان را آزادانه انتخاب می‌کنیم و آنها نیز رهبر را برمی گزینند.

وی افزود: روزی اسامی اعضای مجلس ما از سفارت انگلیس دیکته می‌شد در حالی که امروز مردم آزادانه پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و در انتخابات مربوط به شوراها و مجلس و خبرگان شرکت می‌کنند. انتقال از آن فضا به این فضا تبریک دارد. روزی سربازان ما در خارج از کشور می‌جنگیدند زیرا مردم ویتنام در مقابل اشغال‌های آمریکا ایستادگی می‌کردند و بمباران شیمیایی می‌شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه عنوان کرد: امروز افتخار نیروهای مسلح این است که حامی مظلومان و مستضعفان جهان است که در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند و به جای نوکری آن، از آزادیخواهان دفاع می‌کنند. این دوران با دوران پیش از انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست و جا دارد هر لحظه آن را تبریک گفت و خدایی را شاکر بود که این موهبت الهی را به ما عطا کرده است.

سردار نقدی گفت: شاید برخی بر مشکلات اقتصادی فعلی خرده بگیرند اما جا دارد رفاه و آسایش دوران پیش از انقلاب را با بعد از آن مقایسه کنیم و ببینیم کجا بوده‌ایم و اکنون کجا هستیم. امنیت روانی، آسایش و رفاه بهداشتی، درمانی و غذایی امروز با دوران گذشته قابل مقایسه نیست. در سال ۵۷ رتبه ایران در حوزه پیشرفت‌ها ۱۴۳ بود در حالی که اکنون به ۳۹ رسیده است.

وی با بیان اینکه آمارهای مذکور همان آمارهایی است که توسط دشمنان ما اعلام شده است، خاطرنشان کرد: این کشور به گفته دشمنان مدام در حال پیشرفت و طی کردن پله‌های ترقی است، به گونه‌ای که رتبه علمی ایران در گذشته ۵۳ بود اما امروز رتبه ۱۵ را به خود اختصاص داده و اینها اعترافات دشمنان نظام و انقلاب است.

معاون هماهنگ کننده سپاه مهم‌ترین موضوع در کشور ما را رهبری و ولایت بی نظیر مقام معظم رهبری دانست که در جهان می‌درخشد و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با اقتدار گام بر می‌دارد و با کلام خود بر دهان دشمنان می کوبد، بنابراین سربازی در این نظام خوشبختی است.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: هنوز برخی به سربازی خرده می‌گیرند اما لازم است قدری مطالعات خود را افزایش دهند و بررسی کنند تا بدانند از آفات دموکراسی و مردم سالاری این است که برخی افراد برای خوشامد دل مردم صحبت‌هایی کنند که به همان مردم ضرر می‌زند. گاهی برای رأی جمع کردن و افزایش دنبال کننده حرف‌هایی می‌زنند که نفع مردم در آن نیست و این بدترین آفت است.

وی اظهار کرد: کسی که دلسوز جامعه است نباید برای جمع کردن رأی حرفی بزند که همه خوششان بیاید اما آن حرف‌ها واقعیت نباشد. زمانی که یک سرباز لباس فرم را بر تن می‌کند باید بداند عضو تیم ملی دفاعی کشور شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیان کرد: لباس سربازی بر تن کردن به سرباز هویت ملی می‌دهد زیرا در مکتبی به نام اسلام دفاع می‌کند. این موضوع بسیار مهم و افتخاری برای سربازان این مرز و بوم است. سربازی حس وحدت و قدرت تصمیم گیری و شجاعت داده و آمادگی برای خطرپذیری و سلحشوری را افزایش می‌دهد و این موارد از دستاوردهای خدمت مقدس سربازی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه