English

معاون هماهنگ کننده سپاه:

اسرائیل تاکنون ۳۵ هزار تُن بمب روی سر کودکان غزه ریخته است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: تاکنون ۳۵ هزار تُن بمب روی سر کودکان غزه ریخته شده است اما آنان از گفتن ادبیات توحیدی نترسیده اند.

اسرائیل تاکنون  ۳۵ هزار تُن بمب روی سر کودکان غزه ریخته است
به گزارش خبرگزاری موج

​، سردار محمدرضا نقدی ظهر دوشنبه در نشست تبیینی توجیهی با حضور مدیران و معاونین مدارس شهر کرمان بیان کرد: علی رغم تحریم ۱۷ ساله غزه اما آنها بدون اینکه دشمن متوجه شود هزاران موشک تولید کردند.

وی افزود: عملیات طوفان‌الاقصی نشان داد اگر جهاد مورد انتظار خداوند با طاغوت انجام شود؛ قدرت خداوند مافوق همه قدرت‌ها است.

سردار نقدی گفت: صد برابر مهمتر و بزرگ‌تر از آن عملیات افسانه‌ای و حرکت بزرگ، مقاومت ملت پس از آن عملیات است.

وی با اشاره به اینکه ملت فلسطین بیش از ۷۰ سال تحقیر شدند اما دستاورد مقاومت و صبر آنان خیلی بزرگ بود، تاکید کرد: شاید برای این دستاورد باید صدها هزار شهید تقدیم می‌شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران بیان کرد: امروز غزه گورستان تفکر لیبرال دموکراسی شده است.

سردار نقدی افزود: آنان تلاش کردند مردم را به سمت مادی گرایی سوق دهند و در این راستا از همه ابزارها استفاده کردند ولی درنهایت تاریخ مصرف شأن به پایان رسید.

وی بیان کرد: محصول این حرکت، بیداری بشریت و بازشدن چشم جامعه بشری بر حقایقی است که انقلاب اسلامی نزدیک به نیم قرن فریاد می‌زند و کسی باور ندارد.

سردار نقدی گفت: اکنون ادبیات فاخر توحیدی حتی در کلام کودکان غزه قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: طی این مدت ۳۵ هزار تُن بمب روی سر آنان ریختند اما کودکان غزه از گفتن ادبیات توحیدی نترسیدند و بی مهابا از قرآن گفتند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: طبق آمار کتابفروشی‌های مجازی بین‌المللی، فروش قرآن طی چند روز اخیر هشت برابر شده است.

سردار نقدی با بیان این مطلب که آمریکا برای بسیاری قبله امید بود، گفت: با این اتفاق تفکر غرب کاملاً بی آینده شد چراکه با لایه اجتماعی و همزاد پنداری کودکان عالم درافتاد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: غزه امروز میدان رویارویی دو تمدن است؛ تمدن قسی‌القلب وحشی که همه آرمانش منافع و لذت است و طرف دیگر، تمدن فاخری است که اوج شجاعت، صبر و استقامت را دارد.

سردارنقدی گفت: مردم غزه حجت را بر دنیا و بر کسانی که قدرت آمریکا را برای تسلیم بهانه می‌کردند، تمام کردند زیرا شرط ایمان محکم، اول کفر به طاغوت است و این درس را آنان در مکتب انقلاب آموختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه