English

معاون هماهنگ کننده سپاه:

مردم مظلوم غزه به مسلمانان عزت بخشیدند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم مظلوم غزه به مسلمانان عزت بخشیدند و امروز از خون مطهر مردم مظلوم غزه عطر ظهور منجی عالم بشریت استشمام می‌شود.

مردم مظلوم غزه به مسلمانان عزت بخشیدند
به گزارش خبرگزاری موج

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سومین اجلاسیه جهانی مستضعفین که امروز سه‌شنبه۲۳ آبان‌ماه در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: مردم مظلوم غزه به مسلمانان عزت بخشیدند و امروز از خون مطهر مردم مظلوم غزه عطر ظهور منجی عالم بشریت استشمام می‌شود.

وی افزود: رژیم کودک‌کش صهیونیستی به زن و کودکان مظلوم غزه رحم نمی‌کند. این رژیم برای عقده گشایی در سرزمین‌های اشغالی نسل‌کشی می‌کند. غزه نمایشگاه لیبرال‌دموکراسی غرب است و مدعیان غربی ماهیت واقعی خود را در این جنایات به نمایش گذاشتند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی برای همه ما دردآور است؛ تاکید کرد: اما رزمندگان و نیرو‌های مقاومت دارای توانمندی بالایی هستند و قطعاً از نبرد غزه پیروز بیرون می‌آیند. همه ما در قبال مردم مظلوم غزه وظیفه داریم و باید زینب‌گونه از آن‌ها حمایت کنیم، عنوان کرد: بشریت در قبال جنایات غزه برانگیخته شده و آماده می‌شوند که جنایتکاران را به سزای عمل شان برسانند.

سردار نقدی از حماسه طوفان‌الاقصی به عنوان یک نقطه عطف در حرکت به سمت نظم نوین جهانی یاد کرد و گفت: اگر نیرو‌های کرانه باختری و مجاهدان حزب‌الله می‌خواهند عملیات مکمل را انجام دهند، باید توجه خود را به این نکته معطوف کنند که باید عملیات‌ها تا آخر انجام شود چرا که صهیونیست‌ها نشان دادند که هیچ حد و مرزی برای جنایت‌های خود قائل نیستند.

وی افزود: عملیات‌های گروه‌های مقاومت باید تا پایان و نابودی کامل دشمنان صورت بگیرد، این درسی است که عملیات طوفان‌الاقصی به ما داده است. رزمندگان و مجاهدان اسلام همیشه آماده هستند و امروز همه ما وظیفه داریم در سطوح مختلف به مقاومت کمک کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه امروز در جنگ ترکیبی قرار داریم، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه وظیفه خطیری به گردن دارند و باید جنایات و وحشیگری‌های جنایتکاران را در سطح جهان نشان دهند. باید به جنایت‌های رژیم صهیونیستی پاسخ داده شود؛ سکوت در این مقطع جایز نیست و ملت‌ها باید در قبال این جنایت‌ها به‌پا خیزند و برخورد کنند.

سردار نقدی ضمن تقدیر از اقدامات قاطع دستگاه دیپلماسی در برابر جنایت‌های اخیر صهیونیست‌ها، تاکید کرد: ما باید در ابعاد مختلف دشمن را مورد حمله قرار دهیم چرا که در غیر این‌صورت قرآن ما را مورد مؤاخده قرار خواهد داد. دستگاه قانون‌گذاری نیز باید جنایات صهیونیست‌ها را در مجامع قضایی بین‌المللی پیگیری کند و فریاد مظلومان فلسطینی را به گوش جهانیان برساند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه در پایان با تأکید بر اینکه باید کشور‌های حامی صهیونیست‌ها مورد مؤاخذه قرار گیرند و با آن‌ها برخورد شود، تاکید کرد: باید جنبش نهضت بزرگ جهانی را به تشکل تبدیل کرده و ارتباطات خود با حامیان مردم مظلوم غزه علیه استکبار جهانی را گسترده کنیم. البته این ظرفیت در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه