English

سخنگوی وزارت خارجه:

ادعاهای مطرح شده از سوی دبیرکل ناتو به یک طنز تلخ شباهت دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه ابراز داشت: ادعاهای مطرح شده از سوی دبیرکل ناتو به یک طنز تلخ شباهت دارد، چرا که ناتو و برخی اعضای آن با سابقه تاریک استعمارگری، طراحی و اجرای سیاست‌های مخرب و مداخله‌جویانه و نیز اقدامات نظامی در غرب آسیا و دیگر مناطق جغرافیایی، مسبب اصلی بی‌ثباتی و ناامنی، نه فقط در منطقه، که در سراسر جهان هستند.

ادعاهای مطرح شده از سوی دبیرکل ناتو به یک طنز تلخ شباهت دارد
به گزارش خبرگزاری موج

، ناصر کنعانی اظهار داشت: ادعاهای مطرح شده از سوی دبیرکل ناتو به یک طنز تلخ شباهت دارد، چرا که ناتو و برخی اعضای آن با سابقه تاریک استعمارگری، طراحی و اجرای سیاست‌های مخرب و مداخله‌جویانه و نیز اقدامات نظامی در غرب آسیا و دیگر مناطق جغرافیایی، مسبب اصلی بی‌ثباتی و ناامنی، نه فقط در منطقه، که در سراسر جهان هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران همواره مبتنی بر تقویت مناسبات با همسایگان در چارچوب اصل حسن همجواری و احترام متقابل بوده است. در همین راستا تلاش برای نیل به منطقه‌ای باثبات، امن و شکوفا و همزمان، نفی مداخلات خارجی همواره از اصول مسلّم سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود و بر آن تأکید می‌نماید.

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز دوشنبه در پنتاگون مدعی شده بود که ایران به بی‌ثبات کردن منطقه ادامه می‌دهد و از کسانی است که به کشتی‌های آن‌ها در دریای سرخ حمله می‌کنند، حمایت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه