English

وزیر خارجه ایران:

مجال نخواهیم داد که تروریست‌ها امنیت ایران و پاکستان را هدف قرار دهند

وزیر امور خارجه ایران در نشست خبری با وزیر امور خارجه پاکستان ابراز داشت: ما اعتقاد مشترک داریم تا مرزهای دو کشور را به مرزهای اعتقادی و تجاری تبدیل کنیم. در سایه همکاری مشترک و نیرومند تهران و اسلام آباد به تروریست‌ها مجال نخواهیم داد که تروریست‌ها امنیت دو ملت و دو کشور را هدف قرار دهند.

مجال نخواهیم داد که تروریست‌ها امنیت ایران و پاکستان را هدف قرار دهند
به گزارش خبرگزاری موج

، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در نشست خبری مشترک با وزیر امور خارجه پاکستان گفت: ما اعتقاد مشترک داریم تا مرزهای دو کشور را به مرزهای اعتقادی و تجاری تبدیل کنیم. در سایه همکاری مشترک و نیرومند تهران و اسلام آباد به تروریست‌ها مجال نخواهیم داد که تروریست‌ها امنیت دو ملت و دو کشور را هدف قرار دهند.

وی تصریح کرد: من دعوت رسمی از ابراهیم رئیسی دریافت کردم. ما توافق داریم که با یک برنامه مشخص در کنار وزارت خارجه پاکستان می‌توانیم شاهد سفر رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد باشیم.

امیرعبداللهیان افزود: توسعه گردشگری و نهایی کردن توافقات مربوط به انرژی که شاهد تبادل هیات‌هایی در این خصوص خواهیم بود از دیگر محورهای مذاکرات ما بود.

مسئول سیاسیت خارجه کشورمان ابراز کرد: دو کشور در مجامع بین المللی همکاری‌های سازنده‌ای با یکدیگر دارند. من از حمایت‌های قوی دولت و ملت پاکستان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تشکر می‌کنم. ما باور داریم شیعه و سنی یک مجموعه واحد و مسلمان هستیم. لذا ایران قویاً به حمایت خود از مردم و مقاومت فلسطین ادامه خواهد داد.

وی گفت: در پایان برای پاکستان برگزاری یک انتخابات موفق و امن را آرزو دارم و از خداوند سبحان بهترین‌ها را برای خواهران و برادران پاکستانی خود مسألت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه