English

رئیس ستاد انتخابات کشور:

مبنا در ستاد انتخابات و وزارت کشور بر اصل بی‌طرفی است

معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور با اعلام اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شده، گفت: مبنا در ستاد انتخابات و وزارت کشور بر اصل بی‌طرفی است و برای مجری انتخابات، اجرای دقیق قانون مهم است.

مبنا در ستاد انتخابات و وزارت کشور بر اصل بی‌طرفی است
به گزارش خبرگزاری موج

، سیدمحمد‌تقی شاهچراغی روز شنبه در نشستی با روسا و اعضای ستاد انتخابات در استانداری‌های سراسر کشور که به صورت وبیناری برگزار شد، افزود: هرگونه اقدامی که شائبه جانبداری از نامزدهای انتخاباتی را توسط مجریان انتخابات ایجاد کند، خلاف قانون و خط قرمز ستاد انتخابات کشور است.

وی ادامه داد: بر مبنای فرامین رهبر معظم انقلاب، رأی مردم امانت است و به همین منظور روسای ستاد انتخابات استان‌ها باید نهایت دقت را در این امانتداری انجام دهند.

رئیس ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: متولی و مجری اصلی انتخابات، مردم هستند و برای افزایش نقش‌آفرینی مردم در انتخابات در بخش‌های نظارت‌های مردمی برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور فراهم شده و ان‌شاء‌الله شاهد یک حماسه ماندگار توسط ملت عزیز و بزرگ ایران خواهیم بود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به‌طور همزمان در ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه