English

رییس ستاد انتخابات کشور:

حضور در میدان انتخابات یک تکلیف است

معاون سیاسی وزارت کشور با تاکید بر اینکه حضور در میدان انتخابات یک تکلیف است، گفت: انتخابات آثار ملی و فراملی دارد. نگران زخم زبان ها نباشید. همه دستگاه‌ها طبق قانون عمل کنند تا مشارکتی که در کلام رهبری آمده، محقق شود.

حضور در میدان انتخابات یک تکلیف است
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، سید محمد تقی شاه چراغی معاون سیاسی وزارت کشور و رییس ستاد انتخابات کشور در همایش فصلی احزاب در وزارت کشور طی سخنانی گفت : در خصوص انتخابات و اهمیت آن و راهبردهای آن که  مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند، حتماً  نمایندگان محترم احزاب در کلامشان  خواهند گفت.

وی افزود : ما در اجرا تمام مسائل  انتخابات گذشته را بررسی  کرده و نیازها را برطرف کرده ایم و باید بگویم به لحاظ زمانی از انتخابات گذشته جلوتر هستیم.

شاهچراغی تاکید کرد: در انتخابات امسال ۴۰۰۰ شعبه بیشتر  از گذشته در نظر گرفتیم تا سهولت در امر رای گیری صورت بگیرد.

معاون سیاسی وزارت کشور تصریح کرد: در عین حال قریب ۵۹ هزار شعبه آماده اخذ رای هستند و  دستگاه‌های احراز هویت و نرم‌افزارهای مورد نیاز تامین شده است. 

وی افزود:  چاپ ۷۱ میلیون تعرفه به تفکیک صورت گرفته است و آماده شده است.

شاه چراغی با اشاره به برگزاری همایش احزاب در وزارت کشور گفت: در واقع میزبان این  همایش دوستان احزاب هستند و ما فقط شرایط را به پیشنهاد خانه احزاب فراهم کردیم .در عین حال  در مورد انتخابات باید عرض کنم در اجرا همه شرایط فراهم است.

وی در ادامه گفت: جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب و مستقل فرقی نمی‌کند به موضع انتخابات باید  از موضع تکلیف نگاه کنیم.

شاه چراغی اظهار داشت: اگر نقد درستی هم وجود داشته باشد، ما در وزارت کشور استقبال می‌کنیم و تا آخر زمانی که قرار است اعلام نظر شود، ما در خدمت احزاب هستیم.   

معاون سیاسی وزارت کشور بیان کرد: انتخابات آثار ملی و فراملی دارد، لذا نگران زخم زبان ها نباشید. همه دستگاه‌ها طبق قانون عمل کنند تا مشارکتی که در کلام رهبری آمده، محقق شود. 

شاهچراغی تصریح کرد: امیدوارم فرصتی برای همکاری و همدلی ایجاد شود تا در اولین قدم، نتیجه آن را در ۱۱ اسفند با تلاش‌های شما ببینیم؛ زیرا  شما معتمد بخشی از مردم هستید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه