English

رئیس‌ جمهور در گردهمایی ائمه جمعه کشور:

گفتمان دولت در مسیر گفتمان امام و رهبری گام برمی‌دارد

رئیس‌جمهور در گردهمایی ائمه جمعه کشور با بیان این مطلب که نماز جمعه کارکردهای بسیاری در حوزه مقاومت، معنویت و سیاست دارد، گفت: به راستی بنا بر فرموده رهبر انقلاب، نماز جمعه، قرارگاه سیاسی اجتماعی و مقاومت است.

گفتمان دولت در مسیر گفتمان امام و رهبری گام برمی‌دارد
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با حضور در گردهمایی ائمه جمعه کشور در سخنرانی با بیان این‌که  نماز جمعه در حوزه عبادت، معنویت، مقاومت، سیاست و تبیین مسائل نقش‌آفرینی کرده و می‌کند، افزود: به راستی بنا بر فرموده رهبر انقلاب، نماز جمعه، قرارگاه سیاسی اجتماعی و مقاومت است.

وی تاکید کرد: ائمه جمعه به عنوان پناه همه مردم در شهرستان‌ها و استان‌ها محوریت دارند و حقیقتا چهره‌ای امیدآفرین هستند.

وی با بیان این‌که امام جمعه به عنوان پناه تمام اقشار مردم امید آفرینی می‌کند، اظهار کرد: جایگاه نماز جمعه بسیار اثرگذار است و کارکرد های بسیاری در حوزه مقاومت، معنویت و سیاست دارد. هم در تبیین دستاورد های انقلاب شکوهمند اسلامی و هم در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که هم وضع موجود را به خوبی ترسیم کرده و هم چشم اندازی از آینده را ترسیم کرده است.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: گفتمان دولت سیزدهم گفتمان امام و رهبری است و سند این گفتمان بیانیه گام دوم است.تمام اقدامات دولت در همه حوزه ها مستند به بیانیه‌گام‌دوم انقلاب اسلامی است.

وی در بخشی از سخنانش تاکید کرد که کشور ما ظرفیت‌های بسیاری دارد که باید از آن‌ها استفاده شود ولی دشمن سعی در القای نمی‌توانید دارد.

وی یادآور شد: نماز جمعه در دفاع مقدس، دوره سازندگی و امروز در دوره عدالت و پیشرفت نقش آفرینی کرده و می‌کند.

رئیس‌جمهور گفت: ائمه جمعه در حوزه مطالبه‌گری،اجرای عدالت و هم در حوزه مبارزه با فقر، فساد و ... حساسیت دارند و این یک نعمت الهی برای مسئولین و مردم است. ائمه جمعه حقیقتا به دنبال اصلاح در امور اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستند.

وی با بیان این‌که ما باید بتوانیم از تولید قدرتی که مردم و امام و رهبری انجام دادند، صیانت کنیم، گفت:مهم ترین مولفه قدرت در کشور ما مردم، توانایی علمی و نظامی هستند

وی اظهار کرد: چرا باید در حوزه اقتصادی چشم به بیرون مرزها و اخم و لبخند آن ها داشته باشیم؟

رئیسی گفت: ما چه گفتمانی می‌توانیم داشته باشیم جز گفتمانی که مردم از ما انتظار دارند جامه عمل بپوشانیم.

ادامه دارد ...

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه