English

رئیس مجلس شورای اسلامی:

وقایع امروز غزه مایه نگرانی و شرمساری عمیق بشریت است

رئیس مجلس شورای اسلامی پنجمین نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی گفت: آنچه امروز در نوار غزه در جریان است. مایه نگرانی و شرمساری عمیق بشریت است.

وقایع امروز غزه مایه نگرانی و شرمساری عمیق بشریت است
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پنجمین نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی گفت: در ابتدا مراتب خرسندی خود را از حضور در جمع همکاران خویش از مجالس کشورهای اسلامی در پنجمین نشست اضطراری کمیته فلسطین ابراز نمایم. فرصت حاضر را غنیمت شمرده و از اقدامات شایسته مجلس ملی الجزایر  و همچنین از جناب آقای قریشی نیا همکاران ایشان برای هماهنگی‌های لازم جهت این نشست قدردانی نمایم.

 

بیشتر بخوانید:

گردهمایی ۲۶ کشور اسلامی و آسیایی برای بررسی مساله فلسطین در تهران

آغاز نشست اضطراری کمیته فلسطین سازمان همکاری اسلامی در تهران

نشست اضطراری کمیته فلسطین سازمان همکاری اسلامی

 

وی افزود: همچنین از قبول دعوت برادرانم  رئیس مجلس سوریه و رئیس مجلس عراق و تمامی نواب رؤسای مجالس و نمایندگان و مهمانان حاضر در این جلسه به  دلیل حضور گرمشان و اهتمامشان جهت رسیدگی فاجعه انسانی موجود در غزه تقدیر و تشکر دارم.

قالیباف ادامه داد: آنچه امروز در نوار غزه در جریان است. مایه نگرانی و شرمساری عمیق بشریت و ظلم مضاعفی که به ملتی که بیش از هفت دهه تحت شرایط تجاوز و اشغال از هرگونه حقوق و کرامت انسانی محروم بوده است. هیچ وجدان بیداری نمی‌تواند.  در قبال جنایات شنیع و گسترده خونبار در حال وقوع توسط  جنگی ماشین رژیم صهیونیستی اسرائیل در غزه و آثار و تبعات سهمگین آن بر صلح و امنیت منطقه و جهان بی اعتنا باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه