English

اولین جلسه کارگروه رفع مشکلات پروژه‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا برگزار شد

معاون اجرایی رئیس جمهور و مسئولان قرارگاه خاتم الانبیا و نمایندگان دستگاههای مرتبط، کارگروه بررسی و حل مشکلات پیش روی «طرح تلاش وخدمت» تشکیل دادند.

اولین جلسه کارگروه رفع مشکلات پروژه‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج

، به‌دنبال بازدید ریاست محترم جمهور از قرارگاه خاتم‌الانبیا و طرح لزوم تشکیل کارگروهی برای حل مشکلات پروژه‌های این قرارگاه، اولین نشست کارگروه بررسی و حل مشکلات پیش روی «طرح تلاش وخدمت » در خصوص پروژه‌های راهبردی قرارگاه خاتم الانبیا در دولت سیزدهم، روز گذشته به ریاست مهندس محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و با حضور مسئولان قرارگاه خاتم الانبیا و نمایندگان دستگاههای مرتبط تشکیل شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور و مسئولان قرارگاه خاتم الانبیا

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تصریح کرد که راهکارهای تامین مالی و افزایش هماهنگی بین دستگاه ها،  دو عامل اساسی پیشبرد طرح های راهبردی این قرارگاه است.

وی گفت: با مصارف زیاد و محدودیت منابع در کشور مواجهیم؛ موظفیم برنامه‌ریزی دقیق برای استفاده از این میزان منابع را برای پیشبرد پروژه‌های اساسی در دستور کار قرار دهیم.

محسن منصوری افزود: باید جدول برنامه ریزی با زمانبندی دقیق به منظور تکمیل و بهره‌برداری از پروژه های اولویت دار در دولت سیزدهم تهیه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه