English

معاون اجرایی رئیس جمهور :

انتقال آب و بهره‌برداری از قطار سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان از اولویت های دولت سیزدهم است

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تامین و تکمیل خطوط انتقال آب و بهره‌برداری از قطار سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان دو پروژه اولویت دار استان اصفهان در دولت سیزدهم است.

انتقال آب و بهره‌برداری از قطار سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان از اولویت های دولت سیزدهم است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، محسن منصوری در بازدید از روند اجرایی طرح قطار پرسرعت اصفهان – تهران – قم گفت: حل مسئله آب و تلاش برای بهره برداری از قطار سریع السیر اصفهان- تهران دو اولویت مهمی است که دولت برای تحقق آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی افزود: دولت مصمم است با رفع موانع برای سرعت بخشی به اجرای طرح ملی قطار پرسرعت اصفهان- قم - تهران گام‌های اساسی بردارد.

این مقام مسئول با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی زیرساخت طرح قطار پرسرعت در مسیر اصفهان تا قم به طول حدود ۲۵۰ کیلومتر گفت: در صورت رفع موانع مالی ومدیریت مطلوب این طرح کلان، به زودی وارد مرحله عملیاتی ریل گذاری و دیگر بخش‌هایی از طرح می‌شویم.

وی بیان داشت: درصورت تکمیل این طرح کلان به طول ۴۱۰ کیلومتر با قابلیت جابجایی سالانه ۱۶ میلیون مسافر زمان سفر اصفهان به تهران حدود ۱۲۰ دقیقه پیش بینی می‌شود.

منصوری با اشاره به تامین ۱۳ میلیارد یوآن برای ادامه طرح قطار سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان ، افزود: با صدور مجوز استفاده از این منابع ازسازمان برنامه و بودجه، شاهد پیشرفت فیزیکی خوبی در طرح خواهیم بود.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: برای تامین منابع مالی طرح ملی قطار سریع السیر ملی اصفهان- قم- تهران علاوه بر افزایش سقف فاینانس، دولت راهکار‌های دیگری را نیز دنبال می‌کند.

معاون اجرایی رییس جمهور

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه