English

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

پیگیر افزایش بودجه مرزبانی هستیم

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1403 گفت: اکنون که در زمان بررسی لایحه بودجه سال آینده هستیم قطعا پیشنهاداتی در جهت افزایش ردیف بودجه مرزهای کشور و خرید تجهیزات را در لایحه بودجه ثبت خواهیم کرد.

 پیگیر افزایش بودجه مرزبانی هستیم

علی علیزاده، عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1403 در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج، اظهار کرد: به‌عنوان یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی که در کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده هم حضور دارم، پیشنهاداتی را درباره نیروهای مسلح دنبال خواهم کرد.

وی افزود: یکی از بحث‌هایی که اخیرا هم عیان شد، مشکلات مرزی کشور است و مشخص شد در برخی از مرزها با کمبود تجهیزات مرزبانان مخصوصا در فراجا مواجه هستیم.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1403، گفت: اکنون که در زمان بررسی لایحه بودجه سال آینده هستیم، قطعا پیشنهاداتی در جهت افزایش ردیف بودجه مرزهای کشور و خرید تجهیزات را در لایحه بودجه ثبت خواهیم کرد.

علیزاده تصریح کرد: امروز مرزبانی مأموریت سنگین مبارزه با جریانات تروریستی، مقابله با قاچاق مواد مخدر، سلاح، قاچاق کالا و... را بر عهده دارد، دشمن از همه حربه‌ها و ابزارهای خود برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده می‌کند.

 

بیشتر بخوانید:

باید سعی در افزایش بودجه مرزبانی شود

 

وی در ادامه با بیان اینکه قاچاق کالا باعث ضربه به تولیدات داخلی است، افزود: وظیفه مرزبانی حفظ حدود و ثغور مرزهای ایران اسلامی در خشکی و دریاست. مرزبانان چشمان بیدار نظام در مقابله با هرگونه تهدید از جمله قاچاق کالا هستند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌ورزند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از اولویت‌های اساسی مرزبانی در حفظ و حراست از مرزهای کشورمان، استفاده از تجهیزات به روز و مدرن در برقراری نظم و امنیت مرزهای ایران اسلامی است. با پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت‌گرفته، یگان‌های مرزی از امکانات الکترونیکی و اپتیکی در پایش مرزها  استفاده کرده و مرزبانی انتظامی کشور با شتاب در مسیری حرکت می‌کند که در آینده کنترل مرزهای کشور تجهیزات‌محور برنامه‌ریزی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه