English

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

باید سعی در افزایش بودجه مرزبانی شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان بررسی لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس پیشنهاداتی درباره بودجه و کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز پیشنهاداتی را در اصلاح بودجه برای نیروهای مسلح ثبت خواهد کرد.

باید سعی در افزایش بودجه مرزبانی شود

محمود عباس زاده مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری موج، اظهار داشت: امکانات مرزبانی ما کم یا محدود نیست که نتوان از مرزها حراست کرد اما در حد و اندازه های کشورهای پیشرفته نیست.

وی افزود: اما در بحث لجستیکی و وسایل الکترونیکی کاستی هایی وجود دارد که تجهیز مرزبانی به این نوع تکنولوژی ها نیازمند بودجه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان بررسی لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس پیشنهاداتی درباره بودجه و کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز پیشنهاداتی را در اصلاح بودجه برای نیروهای مسلح ثبت خواهد کرد.

عباس زاده تصریح کرد: یکی از پیشنهاداتی که ثبت خواهیم کرد در بحث بودجه فراجا است زیرا امروز مرزبانی فراجا اکثر مرزها را در اختیار دارد و بودجه این ارگان بسیار کم است.

وی با بیان اینکه کارایی مرزها باعث افزایش حراست از مرزهای کشور می شود، بیان داشت: باید کمک های مالی دولت تضمین شده باشد زیرا حفظ مرزهای کشور از همه چیز مهمتر است و امنیت یک کشور در امنیت مرزهای آن خلاصه می شود از این رو باید بسیار بیشتر به مرزبانی و مرزهای کشور توجه شود.

این نماینده مردم در مجلس بیان داشت: اخبار حوادث و شهادت مرزبانان و نیروهای فراجا بیشتر شود سبب می‌شود که بسیاری از جوانان از ورود به ارگان‌های نظامی خودداری کنند. برای جلوگیری از این موضوع باید توان امنیتی و دفاعی نیروهای فراجا را افزایش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه