English

معاون اجرایی رئیس جمهور:

۱۰۰ درصد تعهدات اقتصادی دولت در سفر اول رئیس‌جمهور محقق شده است

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: ۴ هزار میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی سفر اول رئیس‌جمهور به استان البرز تأمین شده و در اختیار استانداری قرار گرفته است.

۱۰۰ درصد تعهدات اقتصادی دولت در سفر اول رئیس‌جمهور محقق شده است
به گزارش خبرگزاری موج

، محسن منصوری با بیان اینکه ۱۰۰ درصد تعهدات اقتصادی دولت در سفر اول رئیس‌جمهور به این استان محقق شده است، گفت: تاکنون ۱۹ هزار میلیارد تومان از سوی بانک‌ها تسهیلات به فعالان اقتصادی و صنعتی استان پرداخت شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: باید از ظرفیت سفر استانی برای گره‌گشایی مسائل بهترین استفاده را کرد. بخشی از مشکلات استان البرز مربوط به موضوعات اقتصادی است، البرز یک استان صنعتی و اقتصادی است و ویژگی‌های منحصر به فرد از جمله جمعیت قابل توجه و نزدیکی به تهران دارد که باید از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه بافت صنعتی استان البرز کاملاً مشابه استان تهران است. گفت: باید برای ساماندهی صنایع و ایجاد شهرک‌های صنعتی در استان البرز برنامه‌ریزی کنیم، زیرا رها کردن آنها به ضرر محیط زیست است.

وی عنوان کرد: تعداد زیادی از صنایع در استان، هویت جمعی و سازماندهی شده ندارند لذا لکه‌های صنعتی در قالب شهرک‌های صنعتی خصوصی ساماندهی خواهند شد تا مشکلات این حوزه حل و فصل گردد.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به فرودگاه پیام، تصریح کرد: وضعیت فرودگاه پیام باید تعیین تکلیف شود. این فرودگاه ظرفیت فوق‌العاده‌ای به جهت اقتصادی و پدافندی برای البرز و تهران دارد که الآن کمترین استفاده از آن می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ساخت و بهره‌برداری از بیمارستان شهید سلیمانی فردیس، ادامه داد: بیمارستان ۲۶۰ تخت خوابی شهید سلیمانی فردیس در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین چندین پروژه در زمینه آب، فاضلاب و تصفیه‌خانه نیز به بهره‌برداری خواهد رسید و پروژه‌های دیگری نیز در زمینه راه و قطار شهری در حال انجام است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به ایجاد مجموعه‌های بزرگ تولیدی برای تهران و استان البرز، اظهار داشت: یک مجموعه پرورش مرغ با ظرفیت ۱۵۰ میلیون قطعه مرغ در سال با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ایجاد شده تا بخش عمده نیاز این دو استان را رفع کند.

جلسه بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی استان البرز با حضور فعالان کلان اقتصادی و صنعتی، استاندار البرز و مدیران کل ادارات استانی به ریاست مهندس «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد که در این جلسه صاحبان صنایع و بنگاه‌های صنعتی به بیان دغدغه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه