English

معاون اجرایی رئیس جمهور:

تمرکز دولت بر مصلحت کلان کشور است و وارد حاشیه‌های سیاسی نمی‌شود

بنا بر تاکید معاون اجرایی رئیس‌جمهور، در دولت مصلحت کلان کشور در نظر گرفته شده و وارد بازی‌های سیاسی نمی‌شویم.

تمرکز دولت بر مصلحت کلان کشور است و وارد حاشیه‌های سیاسی نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، محسن منصوری صبح امروز در اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت با بیان اینکه تثبیت حاکمیت واحد یکی از مهمترین دستاوردهای دولت است، اظهار کرد: حاکمیت دوگانه پیش از این به کشور ضربه زده است اما این دولت خود را سرباز ولایت می داند.

وی ادامه داد: ما در دولت مصلحت کلان کشور را در نظر گرفته و وارد بازی های سیاسی نمی شویم مثلا در مورد معاون سیاسی وزیر کشور دولت خیلی حرف دارد ولی به خاطر آرامش کشور سکوت کرد. توصیه رهبری هم این است که بین قوا اختلاف ایجاد نشود. برنامه ریزی کرده بودند که اتفاقی شبیه یکشنبه سیاه رخ دهد ولی برای دولت، مصلحت کشور اهمیت دارد.

منصوری همچنین با اشاره به اینکه دولت از تقویت جریان های تکنوکرات و غربگرا جلوگیری کرد، افزود: در دولت های قبل این جریان ها جولان می دادند اما دولت سیزدهم مانع تقویت آنها شد. دولت از سویی صورت مساله ها را به نفع مردم تغییر داد. در گذشته اولویت کشور راضی کردن آمریکا و غرب بود اما الان بدون این رویکرد، دولت خیلی از مسائل را با اتکا به داخل حل می کند.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در دولت تغییر در شیوه حکمرانی ایجاد شده است. رئیس جمهور هر ۱۰ روز به استان ها سفر دارد. دولت پای کار و جهادی است و کاهش فساد، رانت و سوء استفاده ها و شفاف سازی از دستاوردهای این دولت است به گونه ای که وزارت اقتصاد صورت حساب بیش از هزار شرکت را منتشر کرد و در اختیار مردم قرار داد.

منصوری افزود: سطح زندگی مسئولان دولت به سطح زندگی مردم نزدیک است. پیگیری شده است تا دسترسی مردم به مسئولان بیشتر شود. مردمی سازی دولت هم در دستور کار دولت قرار گرفته است زیرا صرفا با ساختارهای اجرایی فعلی نمی توان کشور را اداره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه