English

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده:

سند خانواده تراز جمهوری اسلامی به زودی رونمایی می‌شود

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سند خانواده، یا سند خانواده استاندارد و تراز جمهوری اسلامی در دست تهیه است و در آینده نزدیک رونمایی می‌شود.

سند خانواده تراز جمهوری اسلامی به زودی رونمایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، انسیه خزعلی در مراسم امضای تفاهم نامه با سازمان استاندارد، گفت: سند خانواده را بر مبنای سخنان رییس جمهور در سازمان ملل در دست تدوین داریم و ان شاءالله در آینده‌ای نزدیک رونمایی می‌کنیم.

وی افزود: در همین راستا تفاهم نامه با سازمان استاندارد برای ارتقای کیفیت زیست خانواده انجام می‌پذیرد یکی از موارد مد نظر این تفاهم این است که خانواده‌ها در مراحل مختلف زندگی و در حیطه‌های گوناگون اجتماعی شرایط استاندارد را تجربه و شرایط مصرفی، خدماتی و آموزشی استاندارد برایشان فراهم باشد.

خزعلی گفت: در این تفاهم نامه به دنبال این هستیم که بسیاری از مسائل حوزه زنان از جمله رویداد ملی خانواده و فرهنگ را با استاندارد پیوند بزنیم و سازمان استاندارد در خصوص تدوین استاندارد کالاها و خدمات مختلف نیازهای زنان و خانواده را ببیند.

وی بیان داشت: طی این تفاهم نامه قرار است در خصوص استفاده از کالاها و خدمات استاندارد در خانواده فرهنگ سازی شود تا منجر به ارتقای کیفیت زندگی و سلامت خانواده شود. تألیف کتب و مقالات، برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های مشترک از جمله این اقدامات است که می‌تواند منجر به فرهنگ سازی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه