English

وزیر کشور:

تنش آبی یکی از چالش های اساسی جهان و کشور است

وزیر کشور تنش آبی را یکی از چالش های اساسی جهان و کشور دانست و گفت: با استفاده از ظرفیت انسانی به طور قطع کشور از شرایط بهتری برخوردار خواهد شد .

تنش آبی یکی از چالش های اساسی جهان و کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، احمد وحیدی روز سه شنبه در سفر یک روزه خود به استان قزوین با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان بویین زهرا، خدمتگذاری به مردم را وظیفه دولت و دولتمردان دانست و تاکید کرد: خدمتگذاری به مردم باید از سر تواضع و فروتنی صورت گیرد و مردم نیز با اخلاق خوب مدیران، احساس دلسوزی دستگاه ها را درک کنند.

وی افزود: بسیاری از مسایل در بدو امر و با برخورد خوب دولتمردان نسبت به مردم برطرف می شود و اگر مردم احساس کنند در مراجعه به یک دستگاه اجرایی و یا اداره با آنها از سر دلسوزی رفتار می شود به طور قطع حس اعتماد و اطمینان بیشتری به آنها دست خواهد داد.

وحیدی خاطرنشان کرد: شناسایی ظرفیت ها یکی دیگر از موضوعاتی است که باید نسبت به آن برنامه ریزی و مدیریت کرد چراک ه در کشور قابلیت های فراوانی وجود دارد که در لایه های پنهانی واقع شده و اگر شناسایی نشود به طور قطع با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی یکی از ویژگی های مهم انقلاب اسلامی را شناخت ظرفیت های انسانی دانست و اظهار کرد: این ویژگی باید ادامه دار باشد تا جایی که اگر از این ظرفیت به خوبی استفاده شود به طور قطع کشور از شرایط بهتری برخوردار خواهد شد و اگر هم اینگونه نشود، منجر به دلسردی می شود.

وحیدی با بیان اینکه شناسایی و فعال کردن ظرفیت ها از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: اینکه در شهرستان بویین زهرا بیکار وجود ندارد خیلی خوب است ولی نباید در این مرحله متوقف شد و باید به دنبال بهره برداری بهتر از نیروی کار رفت.

وزیر کشور اضافه کرد: راهبردی که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده، مهار تورم، رشد تولید نام دارد و باید در تمامی نقاط کشور از جمله شهرستان بویین زهرا برنامه ریزی مدونی برای تحقق این راهبرد انجام داد تا بدین وسیله مردم از آسایش و رفاه بیشتری برخوردار شوند.

وحیدی، تنش آبی را یکی از چالش های اساسی جهان و کشور دانست و تاکید کرد: استان قزوین هم در این زمینه با مسایل مختلفی روبرو است و نمی توان از آن به راحتی عبور کرد، بر همین اساس باید با یک برنامه ریزی مناسب و مدیریت هرچه بهتر مصرف آب، مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کرد.

وزیر کشور اظهار کرد: در زمینه پسماند، بایستی به شکل مکانیزه و با رعایت ضوابط زیست محیطی اقدامات لازم را انجام داد و از این ظرفیت بهره اقتصادی هم برد، علاوه بر این موضوع، تفکیک زباله از مبدا توسط شهرداری ها باید انجام شود و اگر مدیریت شهری به وظایف خود در این زمینه عمل نکند به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه