English

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

امروز حتی مردم کشوهای غربی حمایت از حقوق فلسطینی‌ها را فریاد می زنند

معاون رئیس جمهوری عملیات طوفان الاقصی را شکستی جبران ناپذیر برای رژیم صهیونیستی اعلام کرده است و اکنون حتی مردم کشورهای غربی نیز حمایت خود را از حقوق مردم فلسطین اعلام کرده اند.

امروز حتی مردم کشوهای غربی حمایت از حقوق فلسطینی‌ها را فریاد می زنند

به گزارش خبرگزاری موج، سید محمد حسینی در گردهمایی نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) رفسنجان ضمن ارائه تحلیلی از تحولات فلسطین، عملیات طوفان الاقصی را شکست اطلاعاتی، امنیتی و نظامی جبران ناپذیری دانست. رژیم خون آشام صهیونیستی که در عین حال ماهیت زشت خود را در افکار عمومی جهان آشکار کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: حتی مردم کشورهای غربی که دولت های آنها حامیان اصلی صهیونیست ها هستند، اکنون فریاد حمایت از حقوق مردم فلسطین را سر می دهند.

حسینی خاطرنشان کرد: فلسطینی‌ها که انتفاضه خود را از سال 66 آغاز کردند و برای مبارزه با صهیونیست‌ها از سنگ استفاده کردند، اکنون به درجه‌ای از اقتدار رسیده‌اند که با عملیات طوفان بزرگ الاقصی می‌توانند این رژیم را در هم بشکنند.

وی در ادامه تصریح کرد: جنبش مقاومت فلسطین با تهدیدی جدی برای موجودیت رژیم صهیونیستی مواجه شده است تا جایی که حتی سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان نیز احساس خطر کرده و با حضور در کنار نتانیاهو در تلاش برای احیای آن هستند. .

وی همچنین خاطرنشان کرد: عملیات پیشگیرانه حماس علیه صهیونیست ها برنامه آنها برای انتقال مردم غزه به مصر، اردن و دیگر کشورها و کنترل کامل نوار غزه را مختل کرده است.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز علاوه بر اینکه مردم کشورهای عربی و اسلامی به حاکمان خود اجازه نزدیک شدن به اسرائیل را نمی دهند، حتی کشورهای غربی نیز تا حدودی از خواب بیدار شده و مخالفت خود را با رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند.

حسینی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم گفت: پروژه های بزرگ زیربنایی در نقاط مختلف کشور برای رفع مشکلات و نیازهای مردم در حوزه های مختلف از آبرسانی گرفته تا راه و راه آهن در اولویت قرار گرفته است.

وی همچنین یکی از این فعالیت های مهم را اجرای پروژه فاز 11 سکوی پارس جنوبی در نقطه صفر مرزی عنوان کرد که می تواند سالانه پنج میلیارد دلار درآمد داشته باشد و از این میدان گازی واقع در آب های سرزمینی ایران و قطر درآمد داشته باشد.

حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: به دلیل اقدامات ضعیف و سستی دولت قبل، رکود در بخش‌های مختلف حاکم شده بود و کارها آنطور که باید انجام نمی‌شد، اما اکنون با تأکید رئیس جمهور اهتمام جدی برای اجرای انواع نفت، آب وجود دارد. پروژه های تامین، پتروشیمی، ساختمانی، گاز، راه، راه آهن، صنعت و کشاورزی.

وی در پایان گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام در دستور کار دولت قرار دارد و به نفع مردم خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه