English

محسنی در گفت و گو با خبرگزاری موج؛

وزارت علوم به درد و دل اساتید گوش و توجه کند

نماینده مردم نوشهر در مجلس گفت: با همه‌ی کسانی که معترض یا منتقد هستند به نظر بنده باید نشست. خیلی وقت شما وقتی می نشینید پای درد دل این‌ افراد و توضیحات کامل برای این افراد می دهید خیلی زود قانع می شوند و نه تنها خدای نکرده منتقدی که به دشمن تبدیل می شوند نخواهند شد بلکه منتقدی می شوند که نگاه تخریبی نخواهند داشت.

 وزارت علوم به درد و دل اساتید گوش و توجه کند

محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به مشکلات برخی اساتید در دانشگاه ها، اظهار داشت: البته بنده نمی‌دانم آیا واقعا بحث اخراج هست یا نه؟ اما بایستی ظرفیت تحمل نقطه نظرها و نقدها را در جامعه بالا برد اما تاجایی که به امنیت جامعه و کشور آسیبی وارد نشود.

وی افزود: برخورد با هر نخبه‌ای چه برخورد سطحی، چه برخورد سریع نباید داشته باشیم. کشور الان در بخش پزشکی مثلا دوازده سال در آموزش پایه هزینه می‌کند برای اینکه یک فرد دیپلم بگیرد هفت سال می خواند که پزشک عمومی شود که سر جمع می شود نوزده سال و سپس چهار سال درس می خواند که پزشک متخصص بشود که بیست و سه سال می شود که به اضافه سه سال دیگر فوق تخصص را می گیرد که این عدد به 26 سال می رسد که این سال ها نظام یک کشور از منابع این کشور هزینه می‌کند تا این فرد به یک درخت تنومند و باروری برسد که به مردم کمک کند. 

نماینده مردم نوشهر در مجلس گفت:  به این راحتی نباید تبر گرفت و تنه و ریشه این درخت را قطع کنیم. بایستی در جمع این اساتید نشست و به درد دل آنها گوش داد.

وی تصریح کرد: با همه‌ی کسانی که معترض یا منتقد هستند به نظر بنده باید نشست. خیلی وقت شما وقتی می نشینید پای درد دل این‌ افراد و توضیحات کامل برای این افراد می دهید خیلی زود قانع می شوند و نه تنها خدای نکرده منتقدی که به دشمن تبدیل می شوند نخواهند شد بلکه منتقدی می شوند که نگاه تخریبی نخواهند داشت.

این نماینده مردم با اشاره به راهکار بازگشت برخی اساتید، بیان داشت: صحبتی با بزرگان قم داشتم و همچنین با معاون محترم وزیر هم داشتیم احتمالا با خود آقای وزیر صحبت می‌کنیم اگر امکانش وجود دارد نشستی با حضور این افراد برگزار کنند و پای دردر و دل آن ها بنشینند زیرا روش‌های سلبی و حذفی در طول تاریخ جواب گو نبوده و نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه