English

وزیر خارجه ایران​ در دیدار با مسئولان جنبش حماس؛

مقاومت حق مسلم مردم فلسطین در مقابل اشغالگران است

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در دیدار با با برخی از مسئولان عالی جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی، ابراز داشت: مقاومت حق مسلم ملت فلسطین در مقابل اشغالگری است.

مقاومت حق مسلم مردم فلسطین در مقابل اشغالگران است

به گزارش خبرگزاری موج، حسین امیرعبداللهیان  وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در بیروت، با برخی از مسئولان عالی جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار آخرین تحولات فلسطین و غزه مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

مقامات فلسطینی شرکت کننده در این نشست، عملیات طوفان الاقصی را واکنش طبیعی مقاومت ملت فلسطین در قبال جنایات روزانه و مستمر رژیم صهیونیستی خاصه دولت افراطی نتانیاهو علیه ملت فلسطین و تعرض مکرر به مسجدالاقصی دانستند و گفتند به رغم جنایات جنگی رژیم غاصب صهیونیستی علیه شهروندان مظلوم غزه، گروه‌های مقاومت فلسطینی با اقتدار در مقابل تجاوزات رژیم ایستادگی می‌کنند و از توان، انگیزه و روحیه بسیار بالا برای استمرار مسیر مقاومت برخوردارند.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار، مقاومت را حق مسلم ملت فلسطین در مقابل اشغالگری دانست.

امیرعبداللهیان گفت: به اعتراف برخی مقامات غربی، طوفان الاقصی ثابت کرد که فلسطین زنده است و برخلاف برخی تصورها، با عادی‌سازی روابط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی، قضیه فلسطین تمام نمی‌شود.

وی افزود: حتی کشورهای غربی نیز این اشتراک نظر را دارند که طوفان الاقصی پاسخی به افراطی گری نتانیاهو بود.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار تلاش‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران برای پایان بخشیدن به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را تشریح کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران به تلاش‌های خود ادامه خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه