English

وزیرخارجه عربستان از وزیر خارجه ایران برای تماشای فوتبال دعوت کرد

وزیر خارجه عربستان با توجه به اهمیت تداوم مسابقات باشگاهی فوتبال میان دو کشور از امیرعبداللهیان برای حضور مشترک وزرای خارجه دو کشور در اولین بازی فوتبال در عربستان دعوت به عمل آورد.

 وزیرخارجه عربستان از وزیر خارجه ایران برای تماشای فوتبال دعوت کرد

به گزارش خبرگزاری موج، در گفتگوی تلفنی فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، برخی موضوعات مورد اهتمام دو کشور در حوزه‌های مختلف مناسبات دوجانبه مورد مشورت و تبادل نظر قرار گرفت.

وزرای امور خارجه دو کشور بر ضرورت سرعت بخشیدن به همکاری‌های مشترک در زمینه‌های مختلف از جمله همکاری‌های اقتصادی، تجاری، سرمایه گذاری و گردشگری تاکید کردند.

با توجه به دیدار مهم اخیر وزیر امور خارجه با ولیعهد و نخست وزیر عربستان در جده، طرفین اتفاق نظر دارند گام‌های لازم در این مسیر متناسب با روند مناسب روابط سیاسی دو کشور برداشته شود.

 

بیشتر بخوانید:

فدراسیون فوتبال عربستان پس از انصراف تیم الاتحاد بیانیه داد

ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که بازی در زمان معین برگزار نخواهد شد

همه چیز غیرمنتظره و پیش بینی نشده بود!

الاتحاد ورزشگاه نقش جهان را ترک کرد!

الاتحاد به عربستان بازمی‌گردد

پای مسائل امنیتی به دیدار سپاهان و الهلال باز شد

 

همچنین با توجه به اهمیت نقش همکاری‌های فرهنگی و ورزشی در تقویت فضای دوستی میان دو ملت، دو وزیر ضمن مشورت در خصوص تقویت این بخش از همکاری‌های دوجانبه، توافق کردند که به نهادهای ورزشی دو کشور توصیه کنند که مشکل اخیر بوجود آمده در جریان مسابقات باشگاهی دو کشور را در مسیر احترام متقابل، گفتگو و تفاهم حل و فصل کنند.

وزیر خارجه عربستان با توجه به اهمیت تداوم مسابقات باشگاهی فوتبال میان دو کشور در مسیر تقویت همکاری‌های همه جانبه، از امیرعبداللهیان برای حضور مشترک وزرای خارجه دو کشور در اولین بازی فوتبال در عربستان دعوت به عمل آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه