English

وزیر کشور:

سرمایه انسانی، عامل اصلی و محور توسعه است

وزیر کشور یکی از دلایل موفقیت و برتری برخی از نهادهای انقلابی را نیروی انسانی متعهد و متخصص دانست و ابراز داشت: سرمایه انسانی، عامل اصلی و محور توسعه است و هر تحولی ناشی از کارآمدی این بخش است.

سرمایه انسانی، عامل اصلی و محور توسعه است

به گزارش خبرگزاری موج، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست معاونین این وزارتخانه یادآور شد که محیط وزارت کشور باید محیط فکر و اندیشه ورزی باشد و متناسب با شرایط کشور برنامه و اهداف خود را به نحو مطلوب اجرایی کند.

وی یکی از دلایل موفقیت و برتری برخی از نهادهای انقلابی را نیروی انسانی متعهد و متخصص دانست و گفت: سرمایه انسانی، عامل اصلی و محور توسعه است و هر تحولی ناشی از کارآمدی این بخش است.

وزیر کشور، آموزش را یکی از فاکتورهای مهم برای ارتقای دانش و تخصص کارکنان دانست و گفت: هر چه آموزش ها، متناسب با ماموریت ها و اهداف سازمانی باشد، اثرگذارتر خواهد بود البته در کنار آموزش، پرورش هم بسیار حایز اهمیت است و ضرورت دارد که تزکیه و تهذیب کارکنان هم در کنار آموزش های حرفه ای و تخصصی مورد توجه جدی قرار گیرد.

وحیدی تاکید کرد مسئله جانشین پروری در معاونت ها و سازمان های تابعه وزارت کشور باید در دستور کار مدیران قرار گیرد و این ایده می تواند به تقویت جایگاه مدیریتی وزارتخانه کمک موثری داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه