English

وزیر کشور خواستار شد؛

اهتمام همه دستگاه ها برای برگزاری سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) شد

وزیر کشور با تاکید بر جایگاه والا و درخشان امام خمینی (ره) در جهان، خواستار اهتمام ویژه همه دستگاه ها و دست اندرکاران برگزاری مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی ایشان شد.

 اهتمام همه دستگاه ها برای برگزاری سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) شد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، احمد وحیدی، وزیر کشور ، که در نشست بررسی تمهیدات برگزاری سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در وزارت کشور با حضور  محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره)  سخن می گفت، تصریح کرد، ضروری است مراسم امسال در همکاری و همراهی همه متولیان و دستگاه ها با یکدیگر با عظمت تر و گسترده تر از سال های گذشته برگزار شود.
وی تاکید کرد، بزرگداشت حضرت امام (ره) بزرگداشت بزرگترین حرکت انقلابی است که جهان را علیه استکبار و ‌صهیونیسم و‌ به نفع ملت‌های مظلوم، عدالتخواه و حقوق واقعی بشر در جهان بسیج کرده و به جلو‌ می‌برد.
وزیر محترم کشور در ادامه از استانداران سراسر کشور خواست تا در جلساتی که به همین منظور در استان ها برگزار می شود، هماهنگی های لازم را برای ساماندهی و فراهم کردن امکانات لازم جهت حضور هرچه بیشتر و گسترده آحاد مردم در این مراسم به عمل آورند.
دکتر وحیدی خاطر نشان کرد، در سال جاری از امکانات و زیرساخت های موجود در شهر آفتاب برای اسکان زایران مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) استفاده می شود.
شهر آفتاب به مساحت یکصد و بیست هکتار که فاز نخست آن در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ افتتاح شد، در بخش شمالی مرقد حضرت امام خمینی (ره) و در بزرگراه خلیج فارس قرار دارد.
محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) نیز در این نشست اظهار کرد، حضرت امام (ره) جایگاه عظیم، والا و بی بدیلی در انقلاب اسلامی دارد و لازم است با همکاری و همراهی همه دست اندرکاران مراسم ، خدمات شایسته ای به زایران ایشان ارائه شود.
وی تصریح کرد، در نظام اسلامی ما خداوند قادر متعال نعمات و برکات فراوانی به ما ارزانی داشته و می دارد و این نعمت ها همه برگرفته از وجود حضرت امام (ره) است.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) با اشاره به این که ضروری است در سال جاری برنامه ریزی و اجرای بهتری در مقایسه با سال گذشته داشته باشیم، افزود، انتظار این است که امسال نیز با همکاری همه دستگاه ها، متولیان و مسئولان، مراسمی به یاد ماندنی و با عظمت متناسب با شخصیت حضرت امام (ره) برگزار کنیم.
انصاری در پایان از دکتر وحیدی وزیر کشور به عنوان یکی از ارادتمندان حضرت امام (ره) در ارتباط با هماهنگی های هرچه بهتر برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال تشکر و قدردانی کرد.
سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگدار جمهوری اسلامی امسال نیز همچون سال های گذشته در ۱۴ خرداد ماه در مرقد مطهر ایشان برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه