English

وزیر کشور در کرمانشاه:

ساماندهی محلات حاشیه‌ای کلانشهرها در دستور کار دولت است

وزیر کشور گفت: دولت و وزارت کشور برنامه ویژه‌ای برای ساماندهی مناطق حاشیه‌ای در شهرهای کشور دارد که به سرعت وارد فاز اجرایی خواهد شد.

ساماندهی محلات حاشیه‌ای کلانشهرها در دستور کار دولت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، احمد وحیدی، وزیر کشور روز پنجشنبه 1 دی ماه سال جاری در دیدار با آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: معضل حاشیه نشینی در طول زمان در شهرهای بزرگ کشور شکل گرفته و متاسفانه در ادوار گذشته کمتر به این موضوع توجه شده است.

وی تصریح کرد: در دولت مردمی با نگاهی ویژه موضوع ساماندهی محلات حاشیه‌ای دنبال می شود و این مناطق در شهرهای سراسر کشور شناسایی شده‌اند.

وحیدی عنوان کرد: وزارت کشور با کمک مجموعه‌های مختلف و شهرداری‌ها، به دنبال حل مشکلات و معضلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی این مناطق است.

وزیر کشور افزود: در سفر قبلی به استان کرمانشاه از مناطق حاشیه‌ای این شهر مانند محله‌های آقاجان و ملاحسینی بازدید به عمل آمد و از نزدیک معضلات اجتماعی و مشکلات آن‌ها به شکل میدانی مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در آن بازدید مقرر شد شهرداری کرمانشاه با کمک دیگر مجموعه‌ها، با جدیت برنامه ساماندهی این محلات را پیگیری کند.

وحیدی در پایان با تقدیر از تلاش‌های بهمن امیری مقدم استاندار سابق طی مدت حضور در استان کرمانشاه، برای محمدطیب صحرایی استاندار جدید آرزوی موفقیت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه